וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר חושף: הסיבה שדחיתי את ההופעות היא שיתוק בפנים

עודכן לאחרונה: 10.6.2022 / 23:59

בסרטון אינסטגרם סיפר הזמר כי לקה בתסמונת הגורמת לשיתוק בפנים - וזו הסיבה לכך שביטל את הופעותיו הקרובות. בסרטון ניתן לראות כיצד השיתוק משפיע על חצי מפניו. צפו

ג'סטין ביבר. אינסטגרם, צילום מסך
משותק בחצי מפניו. ג'סטין ביבר מתוך הסרטון שהעלה באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר ג'סטין ביבר חשף היום בסרטון שפרסם באינסטגרם את מצבו הבריאותי, שהוביל אותו לבטל שתי הופעות בטורונטו מוקדם יותר השבוע, וכן את ההופעות הקרובות שתוכננו לו בארצות הברית. כוכב הפופ אמור היה להופיע בטורונטו בימים שלישי ורביעי, אבל החליט ברגע האחרון לדחות את ההופעות בגלל מה שתיאר כ"מחלה".

היום (שישי) פרסם ביבר סרטון שבו סיפר כי יש לו תסמונת רמזי האנט (הרפס זוסטר אוטיקוס). מדובר בתסמונת המתרחשת כאשר התפרצות שלבקת חוגרת משפיעה על עצב הפנים ליד אחת האוזניים. בנוסף לפריחה כואבת, תסמונת רמזי האנט עלולה לגרום לשיתוק פנים - כפי שאכן קרה במקרה של ביבר - ואובדן שמיעה באוזן הפגועה.

"כפי שאתם יכולים לראות, העין הזו לא ממצמצת", אומר ביבר בסרטון. "אני לא יכול לחייך בצד הזה של הפנים שלי... יש שיתוק מלא במרכז הפנים שלי. אז למי שמתוסכל מביטולי ההופעות הבאות שלי, אני פשוט פיזית, מן הסתם, לא מסוגל לעשות אותם".

ביבר הוסיף ואמר שהגוף שלו אומר לו "להאט" ושהוא מקווה שהמעריצים יבינו. "זה די רציני, כפי שאתם יכולים לראות. הלוואי שזה לא היה המקרה", אמר. "הגיע הזמן פשוט לנוח ולהירגע ולחזור ל-100 אחוז, כדי שאוכל לעשות את מה שנולדתי לעשות". הזמר אף סיפר שהוא עושה תרגילי פיזיותרפיה בפנים ומקווה לחזור למצבו הרגיל בהקדם האפשרי, אם כי הוא לא יודע כמה זמן ייקח לו להחלים.

בשלב הזה עוד לא ברור מה המשמעות של מצבו בנוגע להופעות בחודשים הקרובים. ב-13 באוקטובר הקרוב ביבר אמור להגיע גם לישראל להופעה בפארק הירקון בתל אביב. זו צפויה להיות הפעם השלישית שהוא מגיע להופיע בארץ, אחרי שהיה כאן בעבר ב-2011 וב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully