וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן והמפיק שמוליק אומני, בעלה של מירי אלוני, הלך לעולמו

עודכן לאחרונה: 12.6.2022 / 11:25

השחקן והמפיק שמוליק אומני, בעלה של הזמרת מירי אלוני, נפטר בסוף השבוע והוא בן 88. רעייתו מירי פרסמה בסוף השבוע פוסט בפייסבוק, שבו קראה לציבור להגיע להלוויה שתיערך היום: "אהובי יפה התואר, חברי לחיים ב-40 השנים האחרונות, הלך לעולמו. איש אמת, ישר כמו סרגל"

מירי אלוני מקבלת דירה/דוברות איכילוב, ליאור צור

השחקן והמפיק שמוליק אומני, בעלה של הזמרת מירי אלוני, נפטר בסוף השבוע והוא בן 88. רעייתו מירי פרסמה בסוף השבוע פוסט בפייסבוק, שבו קראה לציבור להגיע להלוויה שתיערך היום (ראשון) בשעה 15:00 בבית העלמין "פרדס חיים" בכפר סבא. אלוני כתבה עוד כי השבעה תתקיים אצלה במשען רמת אפעל.

"שמוליק אומני אהובי יפה התואר, גבר שבגברים, חברי לחיים ב-40 השנים האחרונות ואבי שני בנינו הלך לעולמו, עבר לעולם שכולו טוב", כתבה בפייסבוק בסוף השבוע. "נשמתו בגן עדן, לחם כתף אל כתף עם מאיר הרציון, שחקן, במאי, איש ספר, איש אמת, ישר כמו סרגל". בהמשך פרסמה פוסט נוסף שבו כתבה כי ההסעה להלוויה תצא היום בשעה 14:00 ליד הבימה.

מירי אלוני שמוליק אומני. פייסבוק, צילום מסך
מירי ושמוליק/צילום מסך, פייסבוק

אומני היה שחקן, במאי ומפיק. בשנת 1970 שיחק בהצגה "קמינו ריאל" בניו יורק כשבתפקיד הראשי אל פצ'ינו. ב-1984 נישא ברביעית למירי אלוני ונולדו להם שני בנים. אחרי שהתחתנו הפך למנהלה האישי. הוא הפיק עבורה את המופע "נשים על פי ברכט". אומני הורשע מספר פעמים בעבירות אלימות שונות, בהם אונס, תקיפה, איומים, העלבת עובד ציבור וגרימת נזק לרכוש. הוא הורשע ב-78' באונס מלצרית. הוא נידון למאסר שנה בפועל אך בית המשפט קיצר את עונשו. בשנת 2005 הורשע ב-12 אישומים של איומים על עובדי ציבור, העלבת עובד ציבור וזילות בית המשפט, ונגזרו עליו ארבעה חודשי עבודות שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully