וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן פיליפ בייקר הול ("מגנוליה", "לילות בוגי") הלך לעולמו בגיל 90

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 20:41

השחקן האמריקני פיליפ בייקר הול, הידוע מתפקידיו בסרטים כמו "מגנוליה" ו"לילות בוגי" וסדרות כמו "סיינפלד" ו"משפחה מודרנית", הלך לעולמו. על פי עדכון של חברו, הול "מת בשלווה, מוקף באהוביו"

פיליפ בייקר הול. Imeh Akpanudosen/Getty Images, GettyImages
היה בן 90. פיליפ בייקר הול/GettyImages, Imeh Akpanudosen/Getty Images

השחקן האמריקני פיליפ בייקר הול מת אתמול (ראשון) בגיל 90. כתב הלוס אנג'לס טיימס סם פארמר צייץ בטוויטר: "שכני, חברי ואחד האנשים החכמים, המוכשרים והחביבים ביותר שפגשתי, פיליפ בייקר הול, מת בשלווה אמש. הוא היה מוקף באהוביו. לעולם יש חלל ריק".

הול, הידוע מתפקידיו בסרטים כמו "מגנוליה" ו"לילות בוגי" וסדרות כמו "סיינפלד" ו"משפחה מודרנית", החל את קריירת המשחק המקצועית שלו בשנות ה-70, בגיל מאוחר יחסית, כשהיה בן 30. הוא שהופיע לראשונה בסרט "נקודת זבריסקי". לאחר מכן השתתף בסרטים נוספים לפני שהקריירה שלו החלה לתפוס תאוצה במחצית השנייה של העשור, עם תפקידים בפרויקטים בטלוויזיה כמו "זמנים טובים", "מ.א.ש", "האיש מאטלנטיס" וסדרות אחרות.

במהלך חמישה עשורים צבר הול 185 קרדיטים על תפקידי משחק. הוא זכה להכרה בפרסים על עבודתו בשנות ה-90 וה-2000, זכה במועמדות לפרס גילדת שחקני המסך על עבודתו ב"לילות בוגי" בשנת 1997 ומועמדות שנייה לסא"ג על תפקידו ב"מגנוליה" מ-2005 - שניהם של הבמאי פול תומאס אנדרסון. הול גם היה מועמד לפרס האינדיפנדנט ספיריט בשנת 1998 על תפקידו בסרט "שמונה בטוח", אף הוא של אנדרסון. נוסף לכך הוא נודע גם בזכות עבודתו בסרטים כמו "הכישרון של מר ריפלי", "דוגוויל" ו"גלגל המזלות", ובסדרות כמו "תרגיע", "הבית הלבן" ו"הפרקליטים".

גם בשנותיו האחרונות המשיך הול לעבוד, והופיע בפרויקטים עד 2020. תפקידו האחרון היה בסדרה "איש הניסים" של נטפליקס.

  • עוד באותו נושא:
  • מגנוליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully