וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הן הזוכות בפסטיבל סרטי הסטודנטים והסטודנטיות בתל אביב

עודכן לאחרונה: 18.6.2022 / 21:53

"בין לבין", סרטה של בר כהן, הוא הזוכה הגדול בתחרות הישראלית של פסטיבל סרטי הסטודנטים והסטודנטיות שננעל בתל אביב

פסטיבל סרטי הסטודנטים והסטודנטיות הגיע הערב לסיומו בתל אביב. בתחרות הישראלית, המיועדת לסרטים שנעשו במסגרת מוסדות להשכלה גבוהה בארץ, הזוכה הוא "בין לבין" של בר כהן. מנימוקי הבחירה בו: "נפעמנו כולנו תוך כדי צפייה מהחשיפה מלאת הניואנסים של סיפור אישי מרגש ומגובש, שהכניס אותנו לעולם שלא הכרנו. דמויות חד פעמיות נוגעות בסוגיות מורכבות בהומור ובכנות. מחכים ומצפים לראות את הדבר הבא שלך". יש לציין כי הסרט זכה גם בציון לשבח מטעם פורום המבקרים והמבקרות.

"לשקר יש ארבע רגליים", סרט האנימציה של שרי אברג'ל, זכה בפרס התסריט וגם בפרס של פורום המבקרים והמבקרות. נועם אימבר, שכיכב ב"הנה אנחנו", סרטו הארוך של ניר ברגמן, וגם הופיע ב"המפקדת", זכה בפרס השחקן על הופעתו ב"חום".

מתוך הסרט "בין לבין". מיה קפלן,
הפעים את השופטים. מתוך "בין לבין"/מיה קפלן

בתחרות הסרט העצמאי הקצר, המיועדת למי שימי הלימודים כבר מאחוריהם, הזוכה הגדולה היא הדר מורג, שכבר ביימה בעבר סרט באורך מלא ("למה עזבתני"). היא זכתה בפסטיבל בפרס הסרט הטוב על "הגיע הזמן שתמותי כבר". הנימוק: "הדר מורג, קול ייחודי ומקורי בקולנוע הישראלי, משתמשת באלמנטים האודיו-ויזואליים של הקולנוע כדי לטשטש את הקווים בין הדוקומנטרי לעלילתי וכך יוצרת סרט יחיד במינו ומלא בחמלה".

פרס הבימוי במסגרת זו הוענק לאתי ציקו על "רוסו". בגזרה הבינלאומית, הסרט הזוכה היה "ילד הסלמנדרה" של תיאו דקן הבלגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully