וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשינה ועד "כנר על הגג": 9 המלצות לסוף יוני

23.6.2022 / 0:01

מופע של משינה בירושלים, "כנר על הגג" עולה בהפקה חדשה - ועוד כמה המלצות תרבותיות שוות שלא כדאי לפספס השבוע

משינה

הלהקה האהובה והוותיקה בישראל תופיע במוזיאון ישראל שבירושלים במסגרת אירועי "ספירלה", מיזם שמשלב בין אומנות למוזיקה. הסיבוב החדש קרוי Celebreation וגם הוא כמובן כולל את כל הלהיטים הבלתי-נגמרים של יובל, שלומי, איגי, מייקל ואבנר - והכול בהפקה חדשה ומעודכנת.

מתי? הערב, חמישי, 21:00

איפה? מוזיאון ישראל, ירושלים

צוללן

פסטיבל אמנות רב תחומית שיתרחש השנה בשני חללי אמנות פלסטית - מוזיאון בת- ים וה -CCA בתל אביב. הפסטיבל משלב בין אמנות פלסטית, מחול ומוזיקה, ובעיקר עוסק בשיקום הטקסיות של עולם התרבות והאמנות המתאושש מהמגיפה הפיזית, החברתית והתרבותית שפקדה את העולם בשנתיים האחרונות. ניהול אמנותי: עדו פדר.

מתי? 25 ביוני עד 10 ביולי

איפה? מוזיאון בת-ים ו-CCA בתל אביב

כנר על הגג

אחד ממחזות הזמר הגדולים ביותר יעלה על בימת התיאטרון העברי כשנתן דטנר יגלם את טוביה החולב (ואף יביים) ולצדו סנדרה שדה, שי גבסו, קובי מאור ושרי צוריאל ועוד 40 שחקנים ורקדנים.

מתי? 26 ביוני

איפה? תיאטרון הצפון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

ק ר א ש - טניס בשמיים עם איזדורה

יוצר המחול נמרוד פריד מפגיש את מאמי שימאזאקי, רקדנית יוצרת יפנית שחיה בישראל שנים רבות ושרקדה כסולנית בלהקת בת-שבע, עם המוזיקאית שרון עטר. עבודתם המשותפת מייצרת התנגשות בין תרבויות וסגנונות מחול שונים שהופכת למופע של ריקוד, תיאטרון ומוזיקה חיה.

מתי? 23 ביוני

איפה? אולם ירושלמי במרכז סוזן דלל בתל אביב

גוגול בורדלו

הלהקה שבראשה הסולן הכריזמטי יוג'ין הוץ מגיעה לישראל אחרי חמש שנים שבהן לא ביקרו בארץ. גוגול בורדלו משלבת בין פאנק רוק לבין מוזיקה צוענית ובלקנית והיא נחשבת לאחת מלהקות ההופעות הטובות בעולם.

מתי? 24 ביוני

איפה? בארבי תל אביב

Dream Pic

אם כבר מיציתם כל פעילות אפשרית באילת, הנה אטרקציה חדשה שנפתחה בעיר: מוזיאון הסלפי. מדובר במתחם שבו עשרים תפאורות מגוונות מצוירות ותלת מימדיות שונות ומיוחדות לטובת צילומי סלפי עצמיים או עם חברים.

מתי? פתוח כל יום

איפה? קניון אייסמול אילת

שבוע העיצוב ירושלים

אירוע העיצוב הגדול בישראל יכלול עשרות תערוכות, מיצבים, אירועים ופרויקטים ייחודים בהשתתפות למעלה מ-150 מעצבים ישראלים ובינלאומיים. הכניסה חופשית.

מתי? 23-30 ביוני
איפה? בית הנסן בירושלים

המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס

המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס מציגים שלוש תערוכות חדשות: הראשונה "תערוכת "אזהרת צפייה" - קומיקס ישראלי לפני עידן הפוליטיקלי קורקט המציגה יצירות קומיקס וקריקטורות שהתפרסמו בישראל מ-1950 ועד תחילת העשור הקודם. השנייה, תערוכת "האסטרונאוט המזרחי הראשון" של המאייר וקריקטוריסט אסף חנוכה אשר גדל על הפאתוס של גיבורי העל האמריקאים. השלישית, "גברים? גברים!" - התחרות הדו-שנתית השישית לקריקטורה הומוריסטית ע"ש פרידל שטרן, מחלוצות הקריקטוריסטים בישראל. השנה משתתפי התחרות הדו-שנתית ע"ש פרידל שטרן מציעים לכתוב פרק נוסף במחקרה: הגברים של המאה העשרים ואחת.

מתי? עד 19 בנובמבר

איפה? המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס, ויצמן 61, חולון

שבר לבן

תערוכה חדשה של האמן אבנר פינצ'ובר שנפתחת במרכז לאמנות ומחקר מעמותה. ב"שבר לבן" מציג פינצ'ובר גוף עבודות שעליו הוא עובד בארבע השנים האחרונות. יצירותיו נוגעות במקומות חשוכים של היצר ומייצגות אינסטינקטים מודחקים. אוצרות: קבוצת סלה-מנקה.

מתי? עד 19 באוגוסט (אירוע הפתיחה - 24 ביוני)

איפה? מרכז לאמנות ומחקר מעמותה

  • עוד באותו נושא:
  • משינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully