וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטעה בצורה חמורה את הציבור": משרד הבריאות נגד רחל מ"האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 11:51

אחרי שרחל בורטה שהודחה ראשונה מבית האח הגדול הציגה את עצמה כדיאטנית, משרד הבריאות פרסם הודעה שבה הבהיר כי אינה מורשית לעסוק במקצוע: "מאופן הצגתה ומבדיקת פעילותה, עולה הטעייה חמורה של הציבור. הייעוץ על ידה נעשה ללא כל בסיס מקצועי"

פרק הדחה האח הגדול/גל הללי

רחל בורטה אמנם הודחה ראשונה מבית "האח הגדול", 12 ימים בלבד לאחר כניסת הדיירים לבית, אך מסתבר שהיא עוד ממשיכה לעורר מיני-סערות. משרד הבריאות פרסם היום (ראשון) הודעה שבה הבהיר כי "מאופן הצגתה ומבדיקת פעילותה, עולה הטעייה חמורה של הציבור". משרד הבריאות מתכוון בכך לאופן שבו רחל הציגה עצמה בבית האח הגדול ומציגה את עצמה באינסטגרם שלה כדיאטנית.

במכתב מטעם משרד הבריאות והוועדה לבדיקת הטעיית הציבור בפרסומי מוצרי בריאות נכתב כי רחל בורטה "אינה מוסמכת לעסוק במקצוע בריאות כלשהו. המידע הניתן על ידה או בפרסומיה אינו יכול להנחות ואינו יכול לשמש כייעוץ תזונאי". עוד נכתב כי הייעוץ על ידי רחל "נעשה ללא כל בסיס מקצועי ו/או מדעי תוך הטעיית הציבור". משרד הבריאות כותב עוד כי הוא קורא לציבור לקבל ייעוץ תזונאי רק מדיאטנים מוסמכים עם רישיון משרד הבריאות.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
"הטעייה". רחל בורטה/צילום מסך, רשת 13

עוד נכתב בהודעת משרד הבריאות: "יודגש כי תפריט תזונתי הינו חלק מטיפול תזונתי כולל. חשוב שאדם שלא למד את הנושא וקיבל תעודת מקצוע בתזונה ממשרד הבריאות לא יציג מצג שווא, כיוון שתפריט תזונתי שאיננו מותאם עלול לגרום לתחלואה קשה ופגיעה במצב הבריאותי וההתפתחותי של כל אדם".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully