וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנים אחרי שהופיעה לאחרונה: אדל הנרגשת חזרה אל הבמה

עודכן לאחרונה: 2.7.2022 / 11:45

הזמרת הבריטית האהובה הופיעה הלילה מול קהל של כ-70 אלף איש בהייד פארק בלונדון - חמש שנים לאחר הופעתה האחרונה. אדל הנרגשת פתחה את הופעתה עם "HELLO" והמשיכה עם כל להיטיה הענקים. קבלו הצצה למופע. הערב תופיע אדל שם שוב

אדל מופיעה בהייד פארק לונדון/צילום: בן בירון

חזרה אל הבמות: הזמרת הבריטית האהובה אדל הופיעה הלילה מול קהל של כ-70 אלף איש בהייד פארק שבלונדון - חמש שנים אחרי הפעם האחרונה שהופיעה. את ההופעה פתחה אדל עם השיר Hello מתוך אלבומה השלישי "25", לקול שאגות הקהל הנרגש. אדל שרה את כל להיטיה הגדולים, לא הפסיקה לשוחח עם הקהל, סיפרה כי הייתה לפני מספר ימים בהופעתה של בילי אייליש עם בנה ואמרה כמה היא שמחה לחזור לבמה. הערב תופיע שם אדל פעם נוספת.

כשאדל עלתה אל הבמה נשבר לה הקול לרגע והיא אמרה: "אני כל כך שמחה להיות כאן. כל כך מוזר לעמוד מול קהל שוב". בין הרבבות שהגיעו לראות את ההופעה של אדל, לבושה בשמלת ערב שחורה נוצצת - המגיש הבריטי ג'יימס קורדן וכוכבי הקולנוע קמרון דיאז וטום קרוז. את הופעתה סיימה אדל עם השיר שסוגר את האלבום האחרון Love is a Game ומטח קונפטי של לבבות וזיקוקים לעבר הקהל. אדל נאלצה לעצור את הופעתה שלוש פעמים כדי לסייע למעריצות שהתעלפו בקהל.

קבלו למעלה הצצה לאחד הביצועים של אדל מההופעה אתמול בהייד פארק, ולמטה - הצצות נוספות למה שקרה אתמול בהייד פארק בלונדון:

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully