וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה נוסבאום חשף כי אובחן עם ניוון שרירים: "אני עדיין חי ובועט - אולי קצת יותר לאט"

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 9:13

כתב המשטרה הוותיק של חדשות 12 שלח מייל לחבריו בערוץ ובו סיפר כי אובחן עם ALS: "משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. לא, אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי". עוד כתב: "בכוונתי להמשיך לעבוד, אם כי מטבע הדברים אני מוריד הילוך"

משה נוסבאום. קשת 12, צילום מסך
משה נוסבאום/צילום מסך, קשת 12

כתב המשטרה של חדשות 12, משה נוסבאום, חשף היום (שבת) כי אובחן עם ALS - מחלת ניוון שרירים. במייל שכתב לעמיתיו בערוץ הבהיר נוסבאום בן ה-68 כי בכוונתו להופיע בטלוויזיה - אך במינונים נמוכים יותר.

"אני מניח שבעת האחרונה חלק מכם נשאל מה קרה לי ולמה אני מדבר לאט, אפילו אותי שאלו", כתב נוסבאום לחבריו בחדשות 12. "לפיכך אני מוצא לנכון לשתף אתכם בההערכה המסתמנת בתום שורה של בדיקות ופגישות עם רופאים מומחים. על פי הערכה זאת, אני בשלבים ראשונים של ALS - מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. כן, זה לא נעים. משפחתי ואני מודעים להשלכות ונערכים בהתאם. לא, אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי. אני עדיין חי ובועט - אולי קצת יותר לאט.

"נכון לעכשיו, בכוונתי להמשיך לעבוד, אם כי מטבע הדברים אני מוריד הילוך (ממילא מספר השוטרים הולך ופוחת ולכן גם מספר הדיווחים יורד בהתאמה). כדי לא 'לתקוע' את המהדורות, אופיע פחות מול מצלמה, אך עדיין אמשיך לכסות את התחום ובעת הצורך - ולא יעזור לסודרי ולהלפגוט כלום - אשב באולפן ואוציא להם את הנשמה...  כך גם בתוכניות אחר הצהריים".

משה נוסבאום בהלווית רוני דניאל, בית העלמין קריית שאול. ראובן קסטרו
משה נוסבאום/ראובן קסטרו

"ההחלטה על המשך העבודה התקבלה בעצה אחת עם אבי וייס (מנכ"ל חדשות 12 - ו"ת), זה המקום לייחד כמה מילים על ההתנהלות של עורכי המהדורה והתוכניות - ובעיקר של אבי - בכל הנוגע אלי: העובדה שהתאפשר לי להמשיך לשדר בחודשים האחרונים למרות הדיבור האיטי והחריג באה מתוך החלטה אמיצה במיוחד, ערכית, יוצאת דופן וראויה לכל שבח. על כך אני מסיר את הכובע (ובמושגים שלי - מחבר גבות). לסיום, אין לי שום בקשה מיוחדת.  בינתיים הכל ממשיך כמעט כרגיל. בסה"כ חשבתי שמן הראוי לשתף אתכם".

מגישת המהדורה המרכזית, יונית לוי, צייצה: "נוסי, אתה הגיבור שלי. בית ספר לעיתונות ולחברות כל יום מחדש". הפרשנית הכלכלית קרן מרציאנו צייצה: "נוסי, אתה אמיץ ואני מתה עליך. גם כשהקצב יותר איטי אתה יכול ללמד את כולנו שיעור בחריצות וברעב למקצוע". עורך המהדורה גיא סודרי הוסיף: "דבר כמה לאט שאתה רוצה, רק תהיה בריא נוסי". המגישה והכתבת המדינית, דנה ויס, התארחה ב"פגוש את העיתונות" והתייחסה להודעה של נוסבאום: "משמח שהוא ממשיך לעבוד, זאת בשורה קשה לכולנו". בהמשך גם צייצה: "נוסי, אתה תותח. אוהבת אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully