וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע ההתפרעויות בבתי הקולנוע - "המיניונים 2" מרסק את הקופות בישראל

עודכן לאחרונה: 2.7.2022 / 21:56

טרנד הטיקטוק קצת יצא משליטה - ואלפי בני נוער השתוללו בבתי הקולנוע, אך למרות זאת הסרט "המיניונים 2" רושם הצלחה קופתית אדירה ומצליח להביא 100 אלף איש לאולמות הקולנוע בסופ"ש הראשון שלו בארץ

המיניונים. באדיבות טוליפ אנטרטיימנטס,
הצלחת ענק. המיניונים/באדיבות טוליפ אנטרטיימנטס

אחרי המתנה של כשנתיים, עלה בסוף השבוע לאקרנים בישראל הסרט "המיניונים 2: עלייתו של גרו", אלא שבהשראת טרנד טיקטוק עולמי - החליטו בני נוער להגיע לאולמות הקולנוע כשהם לבושים בחליפות ובשמלות ובאולמות רבים נרשמו התפרעויות רבות מצד אותם בני נוער. למרות ההשתוללויות בבתי הקולנוע, סרט ההמשך ל"מיניונים" הפך לתופעה של ממש וסגר את סוף השבוע עם נתוני הפתיחה הגבוהים ביותר לסרט אנימציה אי פעם בישראל עם מעל 100 אלף צופים.

רבבות הורים וילדים הגיעו במהלך סוף השבוע למאות הקרנות בבתי הקולנוע ברחבי הארץ - מבית גבריאל ועד אילת - ומילאו עד אפס מקום את ההקרנות של "מיניונים 2: עולמו של גרו", הן בגרסה המדובבת והן בגרסה המתורגמת. אם ימשיך הסרט במגמה הזו, צפוי הסרט להירשם כלהיט האנימציה הגדול ביותר של הקיץ ואולי של כל הזמנים בישראל.

באולמות רבים, כאמור, הגיעו בני הנוער לבושים בחליפות ובשמלות והתפרעו באולמות. בני נוער רבים השתוללו בהקרנה, השליכו פופקורן, עקרו כיסאות, שרו את "התקווה", הפריעו ליתר הצופים באולמות - ובכמה מקרים בתי הקולנוע אף נאלצו להזמין אבטחה כדי לאפשר המשך צפייה בסרט.

צפו בכמה סרטונים שפורסמו בטיקטוק ממה שאירע בסוף השבוע באולמות הקולנוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully