וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה בריון", "אתה לא תעשן היום": צפו בפיצוץ שהרעיד את בית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 11:24

אמש, במהלך השידור החי, התרחש פיצוץ שפיצל את בית "האח הגדול". ויכוח בין נתנאל לשחף הגיע לטונים צורמים וטליה רבה עם דיאן ובר אחרי שאלה קראו לה "לחזור לשכונה". צפו בפיצוץ הגדול ששודר אתמול ברשת 13

האח הגדול/צילום: רשת 13

אמש, במהלך השידור החי, התרחש פיצוץ ענק שרעיד את בית "האח הגדול" ופיצל אותו. ויכוח בין נתנאל לשחף על תור לעישון הסיגריה הגיע לטונים צורמים. "אתה מתחיל להיות פה בריון", אמר שחף לנתנאל שהתעקש להיכנס לפני שחף לעשן. "בריון תקרא לחברים העקומים שלך, יא דביל", השיב לו נתנאל, כשהוא זוכה לתמיכתה של דיאן בת זוגו בבית האח הגדול. "בריון אתה קורא לי? יא כלומניק".

"לחתוך בתור זו בריונות", הסביר לו שחף ברוגע. "אתה הבריון פה, בריון שקט", השיב לו נתנאל בזעם. "בריון אתה קורא לי יא טמבל? יא סתום, סתום את הפה". שחף ענה: "אני אסתום כשיבוא לי, לא כשאתה תגיד לי". בשלב זה הבהיר נתנאל לשחף: "אתה לא תעשן פה היום סיגריה". לאחר מכן נתנאל ודיאן אכן עקפו את שחף וטליה בתור ונכנסו לעשן. "כל הכבוד לבריונות", אמר שחף. "כל הכבוד לאנשים שחושבים שהם טובים מכולם ולפני כולם".

במקביל לריב בין נתנאל לשחף, גם טליה רבה עם דיאן ובר אחרי שאלה קראו לה "לחזור לשכונה".

המלהקת אמירה בוזגלו כתבה בסטורי שלה בתגובה לפיצוץ: "ככה נראים פני הרוע. זה כאב לב לא על דיירי האח הגדול אלא על ילדים כמוהם שעוברים זאת בבית הספר ואין את הקהל בבית שיעצור את זה או יעניש". הסטורי זכה לשיתופים רבים.

צפו בפיצוץ הגדול ששודר אתמול ברשת 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully