וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצמיד אותי אליו, היד גלשה לטוסיק": עדויות על הטרדות מצד יורם לוינשטיין

עודכן לאחרונה: 4.7.2022 / 20:48

תחקיר כאן חדשות חשף עדויות של תלמידיו של לוינשטיין בשנים האחרונות, שטוענים שחוו הטרדה מינית והצעות מגונות מצידו. תלמידות טוענות להשפלות והתעמרות מול כל הכיתה. תלונה הוגשה למשטרה. תלמיד לשעבר: "הוא אמר 'כשאתה עושה סקס, תחשוב עלי'". לוינשטיין מכחיש

יורם לוינשטיין חתונה דין מירושניקוב. ניר פקין, מערכת וואלה!
יורם לוינשטיין/מערכת וואלה!, ניר פקין

האם נחצו גבולות במוסד היוקרתי? על פי עדויות שנחשפו הערב (שני) בתחקיר של מיכל רבינוביץ' בחדשות הערב בכאן 11, עולה תמונה של הטרדות מיניות לכאורה, הצעות מגונות ואף חיבוקים ומגע לא הולם מצד יורם לוינשטיין, המנהל והמייסד של בית הספר המוערך למשחק. תלמידיו בשנים האחרונות טענו בתחקיר גם שספגו ממנו השפלות, צרחות ושימוש בדימויים מיניים בוטים בזמן שיעורים וחזרות.

הסטודיו למשחק שייסד יורם לוינשטיין נחשב לאחד המוסדות המוערכים והמוכרים בתחום למודי המשחק בישראל. בין השמות שעברו אצלו בבית הספר למשחק שייסד: אפרת רייטן, אסי לוי, אקי אבני ואיילת זורר. אלא שבתחקיר של כאן 11 עולה כי נגד לוינשטיין הוגשה לפני פחות משנה תלונה במשטרה על הטרדה מינית.

אחד התלמידים שלו לשעבר סיפר בתחקיר: "הוא אמר לי 'כשאתה עושה סקס, תחשוב עליי'". אחר סיפר: "נכנסתי לבית הספר מלא מוטיבציה, יצאתי משם סמרטוט. אני בטיפול רק בגלל מה שהוא עשה לי. אני עם חרדות קבועות. לא צריך להיאנס כדי להגיע לזה. נאנסתי נפשית".

צפו בתחקיר המלא:

אורי רשטיק, מנכ"ל שח"ם לשעבר, סיפר כי הגיעה אליו עדות של תלמיד לשעבר בסטודיו של יורם שבו חשף כי הוטרד על ידי המורה הנערץ. "כל בוקר שהיה רואה אותי הוא היה מחבק אותי ומצמיד אותי אליו. חיבוק מהמותן, למטה. לפעמים היד הייתה גולשת לטוסיק. כל פעם שהוא היה מוצא אותי אותי במסדרון הוא היה אומר לי שהוא מתגעגע אליי ושהוא מחכה לסוף שנה שנוכל להגשים את הרצונות שלנו. הוא אמר לי 'אני יודע שאתה גם חושב עלי בלילה'. הוא תפס לי את היד ואמר לי 'שב' ואז הוא אמר לי 'אני מאוהב בך'. גיליתי שהוא אמר את אותו טקסט למישהו אחר. אני מעולם לא אמרתי שאני רוצה אותו או מפנטז עליו. מעולם לא אמרתי לו שאני לא בעניין כי אם אגיד את זה חששתי שאעוף מבית הספר. זה מה שעבר לי בראש".

תלמיד אחר סיפר כי הגיש תלונה לפני שלושה חודשים במשטרה נגד יורם לוינשטיין. "אמרתי שאתלונן במשטרה כדי שאנשים אחרים לא ייפגעו כמו שאני נפגעתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תגובתו של יורם לוינשטיין:

"הסיפור הזה נפל עלי כרעם ביום בהיר. לא הצלחתי לחשוב על מישהו שיכול או יכולה להיות לו הצדקה להגיד כלפי דברים כאלה. אם האישום הוא חיבוק, אז בהחלט אנחנו מחבקים, אוהבים ותומכים בתלמידים בכל דרך. אלו לא חיבוקים עם קונוטציה מינית חלילה. התיאורים שמובאים כאן מופרכים. החדר שלי אף פעם לא נעול, והציטוטים שיוחסו לי בכתבה שקריים.

"מעולם לא הייתי מאפשר לשיח עם תלמיד לעבור לפסים לא הולמים שכאלה. וגם המקרה של חן בראל זכרונה לברכה מנוגד לחלוטין למה שטענתם. הניסיון לצייר כאילו ערכתי בביתי מסיבה עם תלמידים הוא פשוט עיוות של המציאות. פעם בשנה התקיים כנס של העמותה שהיה באופן סמלי ביום ההולדת שלי ונידבתי את חצר ביתי לעניין. היו שם מורים, תורמים של העמותה, וחברי ההנהלה, לצד בוגרים ותלמידים משנה ג' בלבד. האירוע המצער נחקר על ידי המשטרה והתיק נסגר. אני עומד על כך שכל טענה שקרית תתברר עד הסוף ואני בטוח שהבירור יעלה שלא נפל גם בדבריי וגם לשפוך אור על הנסיבות שהובילו להצפה של הטענות האלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully