וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי קרלוס סנטנה התמוטט על הבמה במהלך הופעה - ופונה לבית החולים

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 7:35

המוזיקאי האגדי קרלוס סנטנה בן ה-74 מתאושש לאחר שהתעלף על הבמה במהלך הופעה הלילה במישיגן. מצבו מוגדר טוב, אך משפחתו מבקשת להתפלל לשלומו. ברשת פורסמו תיעודים של הצוות הרפואי מפנה אותו מהבמה בעודו מנופף לקהל

המוזיקאי האגדי קרלוס סנטנה בן ה-74 התמוטט הלילה (רביעי) במהלך הופעה במישיגן שבארצות הברית. הוא התעלף כתוצאה מתשישות על הבמה וכעת מתאושש. משפחתו מבקשת להתפלל לשלומו אם כי מצבו מוגדר טוב.

נציגו של סנטנה מסר לכלי התקשורת בארצות הברית כי סנטנה "התמוטט כתוצאה מתשישות והתייבשות" במהלך המופע והוסיף כי הוא נלקח לבית החולים בקלרקסטון לצורך השגחה וכי מצבו טוב. עוד נמסר כי הופעתו המתוכננת להיום בפנסילבניה, נדחית.

לפי תיעודים שפורסמו בטוויטר וביתר הרשתות החברתיות, סנטנה התיישב על הבמה מרוב תשישות אך מהר מאוד נשכב עליה. הצוות הרפואי הגיע אליו כדי לתת לו טיפול, כיסה אותו בווילון שחור ופינה אותו לבית החולים. בכמה תיעודים נראה סנטנה שהוא מנופף לשלום למעריציו כשהוא מפונה מהבמה.

סנטנה מפונה מהבמה

סנטנה הוא מוזיקאי וגיטריסט אמריקאי-מקסיקני, מנהיג להקת סנטנה זוכה פרס גראמי. סנטנה דורג במקום ה-90 בקטגוריית "האמנים הגדולים בכל הזמנים" במגזין הרולינג סטון ובמקום ה-20 ברשימת המגזין של מאה הגיטריסטים הגדולים בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully