וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקסיז, אשדודאנס - ומחזמר היפ-הופ חדש: 9 המלצות לתחילת יולי

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 14:17

הפיקסיז מגיעים להופעה בישראל, פסטיבל מחול יתקיים באשדוד - ועוד כמה המלצות תרבותיות שלא כדאי לפספס השבוע

קובארי

המוזיקאית הנהדרת הוציאה בתחילת השבוע את אלבומה החמישי "זהב אדום", וביום שלישי תשיק אותו בהופעה חגיגית עם חמי רודנר כאורח. מתוך האלבום החדש יצאו עד כה שני סינגלים. הסינגל השני "ארבעה כדורים", אותו כתבה על הפלה שעברה בעקבות הריון לא תקין, זכה לתגובות רבות ומרגשות.

מתי? 12 ביולי

איפה? בארבי תל אביב

שבוע קולנוע מקסיקני 2022

סינמטק תל אביב יקיים שבוע הקרנות המוקדש לקולנוע המקסיקני ובו סרטים עכשוויים שנוצרו בארבע השנים האחרונות. התוכנית הכוללת חמישה סרטים של יוצרי קולנוע מקסיקנים המציגים את הגיוון של החברה והתרבות המקסיקנית, בדגש על האיזון בין מסורת למודרניות, על החוויה התוססת של החברה הילידית והפרספקטיבה הייחודית של הקהילה היהודית במקסיקו. שבוע זה הוא חלק מחגיגות לציון 70 שנה ליחסים דיפלומטיים בין מקסיקו לישראל והוא מתקיים באדיבות שגרירות מקסיקו בישראל.

מתי? 7-14 ביולי

איפה? סינמטק תל אביב

שמואל

יוני (נטע וינר) מתאבד ומגיע לגיהינום/ שם הוא פוגש את היטלר (יפתח אופיר). היטלר מאיץ ביוני לנצל את האפשרות היחידה שיש לו להתמודד ולנצח את השטן (אורי יניב) בתחרות ראפ, ובכך לזכות באפשרות לחזור לחיים בכדי להציל את האוגר שלו, שמואל, שננטש לבדו מאחור. זוהי עלילת "שמואל", מחזמר ההיפהופ החדש של תיאטרון תמונע שכתב תומר אברהם וביים מולי שולמן.

מתי? 10 ביולי, 21:00

איפה? תיאטרון תמונע תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אשדודאנס

הפסטיבל הבינלאומי למחול באשדוד ייערך בפעם החמישית למשך ארבעה ימים ויכלול מופעי מחול ישראליים ובינלאומיים בהשתתפות להקות המחול המובילות בארץ ובעולם וכן הופעות זמרים שיופיעו. הפסטיבל ייפתח עם מופע של עילי בוטנר וילדי החוץ, שיארחו על הבמה את נינט, נסרין קדרי ורביב כנר.

הפסטיבל ייסגר עם מופע הנעילה - "דיאלנא", מופע מחווה ענק לתרבות יהדות המגרב בשילוב התזמורת האנדלוסית הישראלית שכולל 25 להקות מחול ישראליות, כ-2,000 רקדניות ורקדנים. את המופע ילוו בביצועים מיוחדים אישתר, לינט, יוסי אזולאי, דוד ד'אור, ספיר סבן, ועוד ועוד.

מתי? 11-14 ביולי

איפה? אמפי אשדוד, המשכן לאומניות הבמה באשדוד, בית יד לבנים אשדוד

פסטיבלבונטין

כמדי שנה מקדיש מועדון ההופעות "לבונטין 7" את חודש יולי כולו לפסטיבל מוזיקה. השנה, ה-16 במספר מאז הקמתו, ייצא לראשונה מוסד התרבות התל אביבי לחגיגה של מוזיקה במועדון ופעם אחת אף יפרוץ למוזיאון תל אביב. בין האמנים שיופיעו: אורן אמברצ'י, דיוויד מורי, ויליאם פרקר, נח אנגלהרד, חגיגת יום הולדת לערן צור, רם אוריון עם עמיר לב, יעל דקלבאום ועוד.

מתי? 1-22 ביולי

איפה? לבונטין 7 תל אביב

הפיקסיז

אחרי דחיות חוזרות ונשנות, הופעתה של להקת הפיקסיז תתקיים סופסוף בישראל. לליינאפ יצטרף גם ג'רי קנטרל, הגיטריסט וכותב השירים של להקת אליס אין צ'יינס. קנטרל מגיע לישראל עם פרויקט הסולו שלו ויפתח את המופע של הפיקסיז.

מתי? 11 ביולי

איפה? ביתן 1 אקספו תל אביב

אלאדין ויסמין

מחזמר מוזיקלי המבוסס על הסיפור האהוב אודות אלאדין בכיכובם של בן זיני (אלאדין) וענבלי (יסמין). המחזמר יוצג במהלך הקיץ והוא פונה לגילאי 3 עד 12.

מתי? 7, 9 ו-10 ביולי

איפה? מעלה אדומים (7), אוניברסיטת תל אביב (9) והיכל התרבות אשקלון (10)

פסטיבל הקסם השחור

כבר ארבע שנים שבלב כרם התימנים בוקעים צלילים קסומים מחלונות "מרכז אלשיך" למוזיקה מסורתית מהמזרח. תלמידים ומורים בכל הגילאים יוצאים ובאים נושאים איתם כלי נגינה מסורתיים ומשיכה עזה להעמיק במסורות המוזיקה מהמזרח. אחרי ארבע שנות פעילות - נולד פסטיבל חדש' ברוחו של המרכז - 'פסטיבל הקסם השחור'. הפסטיבל יכלול ארבעה ימים של מופעים על הגג המרכז תחת כיפת השמיים כמה מיוצרי ומורי הדרך בתחום: זיו יחזקאל עם תזמורת אלשיך, שי בן צור, בן אילון, אמיר שאהסהר עם האנסמבל הפרסי ומאסטר הסאז הטורקי אוקן מוראט אוזטורק.

מתי? 11-14 ביולי

איפה? מרכז אלשיך, אלשיך 25, תל־אביב

פסטיבל בAזAק

קבוצת התיאטרון הירושלמי מעלה פסטיבל ליצירות קצרות, חדשניות וראשוניות. מהודעה מטעמו, נמסר כי "הפסטיבל מבקש ליצור מרחב אומנותי ליצירות פורצות גבולות. כמו-כן, גם לעודד מצוינות ושיתופי פעולה בין אמנים וקהל, לפתוח דלת לז'אנר המופע הקצר, לרעיונות מקוריים ולחדשנות בימתית ומעל הכל - להעניק הזדמנות וחשיפה ליוצרים חדשים ו-ותיקים וליצירה ניסיונית". מדי ערב יעלו על הבמות כ-15 מופעים שונים, 30 אמנים ופרפורמים מתחומי אומניות הבמה השונים.

מתי? 12-14 ביולי

איפה? בית מזיא, ירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • הפיקסיז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully