וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן רמי הויברגר יגלם את מוני פנאן בסרט שישודר בקשת

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 12:30

הויברגר יגלם בסרט טלוויזיה חדש את דמותו של פנאן, מנהלה המנוח של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב ששם קץ לחייו לפני כ-13 שנה. הסרט - שכתב גידי מרון ויביים עמנואל נקש - ישודר בקשת. אחרי מותו בשנת 2009 נחשף כי פנאן ניהל בנק מחתרתי שלקוחותיו היו שחקני כדורסל

מוני פנאן. יותם רונן
מוני פנאן/יותם רונן

השחקן רמי הויברגר יגלם בסרט טלוויזיה חדש את דמותו של מוני פנאן, מנהלה המנוח של קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב ששם קץ לחייו לפני כ-13 שנה. הסרט - שכתב גידי מרון ויביים עמנואל נקש - ישודר בשידורי קשת 12. בימים אלו מלוהקים שחקנים נוספים על ידי המלהקת אמירה בוזגלו. הסרט מופק בחברת סלוצקי אפיקי תקשורת.

מוני פנאן היה כאמור מנהל קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל בשנים 1992-2008. אחרי מותו בשנת 2009 נחשף כי ניהל בנק מחתרתי שלקוחותיו היו שחקני כדורסל ישראלים וזרים, כמו גם לקוחות רבים אחרים. לפי ההערכות, "קרן ההשקעות" שניהל פנאן גלגלה עשרות מיליוני דולרים, ובעקבות זאת, פנאן נקלע לחובות כבדים.

הלויתו של יעקב אגמון בבית העלמין בשפיים , 17.12.2020. ראובן קסטרו
רמי הויברגר/ראובן קסטרו

ב-2011 תבעה אלמנתו של פנאן ממכבי תל אביב 2.5 מיליון ש"ח, שכר עבודה עבור שבע השנים שקדמו להגשת התביעה. ב-2015 דחה בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב את התביעה וקבע כי לא התקיימו יחסי עובד-מעביד בין פנאן למועדון, והוא היה דומה מבחינה זו לשאר חברי ההנהלה.

צילומי הסרט יחלו בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully