וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחת ענק: מנחם הורוביץ ראיין את אביבה אבידן, אלא שזו כלל לא הייתה היא

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 17:38

המגיש פגש בפינתו ב"תכנית חיסכון" (קשת 12) בשוק אישה והציג אותה כזמרת אביבה אבידן ואף ביקש לשמוע אותה שרה - אלא שכלל לא מדובר בזמרת המוכרת אלא במתחזה. אביבה אבידן האמיתית לוואלה! תרבות: "זה מביך והזוי. איך אפשר לטעות עד כדי כך? מנחם הורוביץ התנצל"

אביבה אבידן. צחי וזאנה,
אביבה אבידן האמיתית/צחי וזאנה

פדיחה גדולה ב"תכנית חיסכון": בתכנית של קשת 12 שודרה אמש כתבה של מנחם הורוביץ שבה הסתובב בשוק עם השף תומר תומס במטרה למצוא שילובי בשר יצירתיים. במהלך הכתבה פגש אישה, והורוביץ הציג אותה כזמרת אביבה אבידן. גם בכיתוב התמונה נטען שהדוברת היא הזמרת אביבה אבידן. הורוביץ אמר לה "'פרי גנך' הוא השיר שלך", והזמין אותה לשיר קטע ממנו, וכך עשתה האישה. אלא שכלל לא מדובר באביבה אבידן אלא באישה אחרת. באופן מביך איש לא הבחין בטעות הברורה - לא הכתב, לא הצלם, לא הבמאי ולא העורך - והפייק שודר מעל מסך חדשות 12.

צפו בקטע המביך:

"זה מביך", אמרה אביבה אבידן האמיתית לוואלה! תרבות. "את אומרת לעצמך, איך אפשר לטעות עד כדי כך? זה היה כמו 'בגדי המלך החדשים'. מישהו צעק בשוק 'הנה אביבה אבידן', ואז האישה נכנסה לתפקיד. כל האנשים שמכירים אותי היו בשוק, חלק חשב שחטפתי שבץ ולא זיהה אותי, וגם לא הבינו איך בחדשות 12 זורמים עם זה. ההיא שיחקה אותה אביבה אבידן. (צוחקת) נו, אולי עכשיו אני אהיה יותר מוכרת. מנחם הורוביץ איש מקסים, הוא התנצל בפניי, והוא יתנצל בתכנית. מקווה שהדברים לא יעשו לי נזק. זה היה מוזר מאוד. הזוי מאוד".

מחדשות 12 נמסר בתגובה: "מדובר בטעות. אנו מתנצלים בפני הצופים ובפני אביבה אבידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully