וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו הצגה: הסדרה "חזרות" נמכרה לחברת הסטרימינג האמריקנית הולו

עודכן לאחרונה: 7.7.2022 / 17:30

"חזרות", זוכת שמונה פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה, מגיעה לראשונה אל ארצות הברית. החל מסוף השבוע הקרוב היא תעלה במלואה בשירות הסטרימינג מבית דיסני

פרומו הפרק האחרון לעונה הראשונה של "חזרות"/כאן 11

הצלחה נוספת לסדרת מקור של תאגיד השידור כאן 11: אחרי "טהרן", "מנאייכ", "עלומים" ו"שעת נעילה" - גם הסדרה המצליחה "חזרות" נמכרה לחברת הסטרימינג האמריקאית הולו ("סיפורה של שפחה"). הסדרה "חזרות" שודרה בתחילת 2021 ב-כאן 11 והייתה המנצחת הגדולה בטקס פרסי האקדמיה, בו קטפה שמונה פרסים, כולל לסדרה הטובה ביותר. היא תעלה לשרותי הסטרימינג של הולו בסוף השבוע הקרוב ותשודר בארצות הברית.

הולו אמנם שייך ברובו לדיסני, אבל אל תצפו לראות את "חזרות" בדיסני פלוס בישראל: שירות הסטרימינג כולל תכנים שהופקו על ידי דיסני תחת שלל מטריותיה, ולא כאלה שנרכשו על ידי גורמים אחרים, כמו תאגיד כאן במקרה הזה.

מנהלת מחלקת הדרמה בכאן 11 רוני פרי מסרה: "הישג מרגש במיוחד, שמצטרף לרשימת ההצלחות שרשמה 'חזרות'. אנחנו גאים ושמחים יחד עם כל המעורבים ובטוחים שתסחוף גם את הקהל הבינלאומי".

יוצרי הסדרה אסף אמיר, נועה קולר וארז דריגס הוסיפו: "אלו חדשות נפלאות. אנחנו מתרגשים, זה הישג לכל האנשים שלקחו חלק בעשייה, והזדמנות להודות לתאגיד ובמיוחד למ"מ מנכ"לית תאגיד השידור - כאן, טל פרייפלד, מנהלת מחלקת הדרמה רוני פרי ומנכ"ל התאגיד לשעבר אלדד קובלנץ על האמון בתהליך ארוך שנים ועל העבודה המשותפת. אנחנו שמחים במיוחד בשם כל יוצרי הסדרה והשחקנים שסדרה קומית קטנה וכל כך ישראלית תוצג לקהל האמריקאי בשפה עברית, כעת אנו מצפים לראות כיצד היא תתקבל על ידי הקהל האמריקני, בתקווה שיאהבו אותה"

חזרות. צילום מסך, צילום מסך
הצלחה גדולה. חזרות/צילום מסך, צילום מסך

"חזרות", קומדיה רומנטית, מגוללת את סיפורם של איריס (נועה קולר) ותומר (ארז דריגס) זוג יוצרי תיאטרון לא ממומש, שאחרי חמש שנים של זוגיות יציבה עוברים פרידה קשה. הבעיה היא שרגע אחרי שתומר יוצא מהבית מתקבלת הודעה דרמטית - פרויקט החלומות המשותף שלהם התקבל להפקה ב-"תיאטרון המשכן", התיאטרון הגדול בארץ. כעת הם נאלצים לצלוח את העבודה בחדר החזרות בתור אקסים טריים לצד צמד כוכבי טלוויזיה אגואיסטים (אגם רודברג ואיתי תורג'מן), שרק מסבכים את העניינים, במחזה המבוסס על בני דמותם של איריס ותומר.

מאז שהתפוצצה פרשת ההתכתבויות המטרידות של כוכב ויוצר הסדרה, ארז דריגס, עלו סימני שאלה רבים לגבי המשך הסדרה האהובה, שזכתה לפופולריות עצומה. בריאיון הוא ביקש סליחה מכל הנשים שכתב להן הודעות בוטות. בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב התייחס דריגס להתמכרותו למין, שלטענתו גרמה לו להיות "דמות מביכה, גסה, חסרת רגישות ומרוכזת בעצמה". בהמשך הוא הסביר שהוא לא משתמש בהתמכרות כתירוץ: "אני לא מסתתר מאחורי ההתמכרות שלי, היא לא הסיבה לכל דבר לא טוב שעשיתי או אעשה בחיי. אבל היא הובילה אותי לחיות אורח חיים כזה שכלל גם לא מעט פגיעה בעצמי ובאחרים. למעשה, זו ההגדרה המובהקת ביותר לשאלה האם אתה מכור או לא".

בריאיון שהעניק לפני כארבעה חודשים ל"ידיעות אחרונות" אמר מנכ"ל "כאן" לשעבר, אלדד קובלנץ: "להבנתי, נועה קולר פרשה מהפרויקט. לפי המידע שבידיי היא החליטה שלא לכתוב עוד עונה לסדרה המצוינת. מצער מאוד מבחינתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully