וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות אחרי יותר מ-30 שנה: קיילי מינוג וג'ייסון דונובן שוב יחד

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 13:05

קיילי מינוג והאקס האמיתי שלה ג'ייסון דונובן סוף סוף התאחדו לסצנות האחרונות שלהם בסדרה "שכנים שכנים", שמסיימת את דרכה אחרי 9,000 פרקים, ושיתפו כמה תמונות מתוקות מהמפגש

הטריילר לפרק הסיום של "שכנים שכנים"/Channel 5

לראשונה מזה יותר מ-35 שנים ניתן לראות לראשונה את קיילי מינוג וג'ייסון דונובן שוב יחד בתור סקוט ושרלין - בתמונות חדשות שנחשפו מהפרקים האחרונים של סדרת אופרת הסבון המיתולוגית "שכנים שכנים" שמצטלמים בימים אלה.

השניים הם בין הכוכבים הרבים שחוזרים לסיום הסדרה האוסטרלית הוותיקה, ששודרה במשך 37 שנים עם מעל ל-9,000 פרקים ותסתיים בסוף יולי. מינוג נראית בתמונות לבושה באוברול ג'ינס, כפי שהייתה לבושה לעתים קרובות דמותה כשעבדה כמכונאית, והיא מחבקת את דונובן על סט הסדרה.

הזמרת שיתפה תמונה שלה ושל דונובן, שניהם היום בני 54, בעמוד האינסטגרם שלה עם 2.4 מיליון העוקבים, וכתבה: "עכשיו חזרנו להיות ביחד" - אזכור של הדואט "Especially For you" שהשניים הקליטו כשהיו זוג גם במציאות ב-1989.

דונובן שיתף גם הוא את התמונה וכתב: "כל כך טוב לחזור להיות עם האגדה המוחלטת הזו, קיילי מינוג".

פרטי העלילה הסופית של "שכנים שכנים" נשמרים תחת מעטה סודיות, כך שעדיין לא ידוע כיצד סקוט ושרלין יחזרו לסיפור, שהמשיך בלעדיהם מאז עזבו את הסדרה ב-1988. פרק החתונה שלהם היה אחד מהנצפים בתולדות אופרות הסבון ונצפה על ידי יותר משני מיליון צופים אוסטרלים כאשר שודר לראשונה בשנת 1987, ומאוחר יותר משך קהל של כמעט 20 מיליון כאשר הוצג בבריטניה בשנת 1988.

ככה הם נראו אז

והיום

מינוג דיברה בעבר על חזרתה ה"אמוציונלית" לסדרה ואמרה: "לא ראיתי את חלק מהאנשים האלה כבר יותר מ-30 שנה. אתם יודעים, החיים חולפים וכולנו עברנו דברים שונים. זה היה שווה את זה רק כדי להיות שוב פנים אל מול פנים ולהגיד - וואו, זה חלק מההיסטוריה שלנו. זה היה נהדר". היא הוסיפה: "התחלתי לשחק כמה שנים לפני כן, אבל זו הייתה הפריצה הגדולה שלי והפכתי לשם מוכר בזכות 'שכנים שכנים' ב-1986, לפני כל כך הרבה שנים".

אופרת הסבון, ששודרה לראשונה באוסטרליה ב-1985 לפני שהגיעה לבריטניה בשנה שלאחר מכן, תשדר את פרקיה האחרונים ב-29 ביולי, לאחר ביטולה. מלבד מינוג ודונובן, לפרקי הסיום יחזרו עוד כוכבים שזכו לפריצה הגדולה שלהם בזכותה - כולל מרגו רובי וגאי פירס - אולם ככל הנראה בפרקים לא ישתתפו כוכבים נוספים שיצאו ממנה כמו ראסל קרואו, ליאם המסוורת', כריס המסוורת' ונטלי אימברוליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully