וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"50 דקות, 1,500 שקל": עומר אדם תחת זעם מעריצים

עודכן לאחרונה: 15.7.2022 / 12:42

ההופעה הקצרה והיקרה של עומר אדם בפארק הירקון הותירה רבים ממעריציו מאוכזבים מאוד - והם פנו מיד אל הרשתות החברתיות כדי להביע את מפח הנפש שלהם. הזמר הגיב לתלונות כלפיו: "אוהב אתכם, הייתי שמח לשיר איתכם כל הלילה"

עומר אדם על הבמה בפארק הירקון שיר ראשון "קקדילה"/חגית נוביק סלומון & ירון כהן

עומר אדם קומם עליו רבים ממעריציו אתמול (חמישי) בפארק הירקון. הזמר הפופולרי קיים הופעה חגיגית בפארק הירקון בתל אביב מול קהל של עשרות אלפים, יחד עם ניקי ג'אם, שותפו ללהיט "דאלה ממי". מחירי הכרטיסים למופע נעו בין 249 שקלים בחלקים האחוריים של הדשא, ועד ל-1,500 שקלים במקומות הקרובים לבמה.

מאחר שעל פי חוק הרעש ההופעה הייתה חייבת להסתיים ב-23:00, העובדה שניקי ג'אם, כמופע החימום, עלה לבמה רק ב-20:45 כבר לא בישרה טובות. בשל האיחור הסתפק זמר הרגאטון האמריקני בהופעה של 40 דקות, שבפני עצמה זכתה לקיתונות של ביקורת על זיופים, אבל גם כשהסתיימה לא עלה המופע המרכזי. במקום זאת עלה די ג'יי שניגן בטרם יגיע עומר אדם. לבסוף עלה גם הזמר הישראלי מעט לפני השעה 22:00, כשעה לפני המועד שבה היה עליו לסיים.

המעריצים החלו להביע את מורת רוחם כבר ביציאה מהמקום. "עומר אדם עקץ את כל המעריצים שלו שהגיעו לאירוע - שבעה שירים, 50 דקות, 250 שקל. אין לו בושה", אמרה הגולשת bar_shira_hofshi בסרטון שהעלתה לטיק טוק ובו היא נראית בדרך החוצה מהפארק. "אנשים פה עצבנים, הוא עשה את הפאדיחה שלו. סוף שלך עומר, באמת. אתה מחוק אצלי".

גולשת בשם הילה אדר מאנה פירטה בפייסבוק: "הופעה ברמה כזו, לא האמנתי. כתבו לנו להגיע מוקדם ולצאת אפילו ב-18:00 על מנת שלא יהיו עיכובים בדרך ובכניסה. הגעתי למקום אחרי הליכה ארוכה, כמות מטורפת של אנשים, שיא החום, דרך חשוכה , הולכת אחרי כולם. התחילה ההופעה עם ניקי ג'אם, רקדניות וכו'. לא מבינים את המילים, לא שומעים באיכות, זיופים של הזמר, באוזן זה לא נעים.

"בשעה 21:59 עומר אדם עלה לשיר. היה לא מרוכז בשירה, הראה סימנים של לחוץ או לא נעים לו מבחינת חום או משהו, פשוט נראה קפיצי למדי. בהתחלה הבטיח שהולכת להיות הופעה מדהימה, משהו שלא ראינו, הייתי בטוחה בזה כי ההופעות שלו טובות מאוד. זאת לא הופעה ראשונה שאני נמצאת בה שהוא מופיעה. ובאמת כל הזמן שהוא היה על הבמה פשוט ראו שהוא לא במיטבו.

"בשעה 22:59 הוא מודיע לכולם 'לילה טוב' ללא התראה מוקדמת , פשוט זה זה הסתיים. באותו הרגע קלטתי את עצמי ואת כולם פוערים פה. לתדהמתנו. איך מופע שכולנו חיכינו לו מסתיים בתוך פחות משעה , לא שר את השירים שכולנו אוהבים, לא היה מופע מיוחד, פשוט לא נעים בכלל. הופעתי , נדהמתי, לא ציפיתי, התאכזבתי. בדרך כשהלכתי חזרה הביתה, כולם נשמעו אותו הדבר. אכזבה גדולה!".

גם בעמודים של עומר אדם באינסטגרם ובפייסבוק הקהל לא חסך ממנו ביקורת. sasi.b6 הגיב: "נראה לי נתקעת בבנייה של המקום ולא הספקת להגיע להופעה של עצמך. הופעה מאכזבת, מזלזלת ולא שווה את הכסף של הכרטיס. נסענו שעה וחצי כל צד ושילמנו על כרטיסים סכום כסף לא קטן. כל זה בשביל 45 דקות של הופעה. אני לא יודע מה יעשו אלפי האנשים שהגיעו לשם אתמול, אבל אני וחבריי בכל אופן להופעות שלך כבר לא נגיע".

mor__sabag הגיבה: "הזמן של ההופעה לא היה משנה אם הסאונד היה איכותי, כי לא שמעו בכלל טוב כמו שמצופה מהופעה של זמר גדול בירקון. זה היה נשמע יותר כמו הופעה שארגנה עיריית דימונה. בעצם עם הזיופים של ניקי ג'אם היה עדיף שלא ישמעו". ואילו gal_bar9 הגיבה לו: "בהצלחה בהופעות הבאות, תהיה בטוח שאני לא אהיה".

עוד בוואלה!

עלה להם: הסלבס שמקבלים העדפות על חשבונכם

לכתבה המלאה
תגובות בפייסבוק על ההופעה המאכזבת של עומר אדם בפארק הירקון. פייסבוק, צילום מסך
תגובות לעומר אדם בפייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

בתגובה לביקורות פרסם עומר אדם פוסט באינסטגרם: "קהל אהוב שלי, קודם כל אני רוצה להגיד לכם תודה. לכל מי שבא והגיע להיות איתי בהופעה שחיכיתי לה כל כך הרבה זמן. תודה שהתאמצתם, שקניתם כרטיסים, שבאתם מרחוק, שהלכתם הרבה ברגל. אני אוהב ומכבד אתכם מאוד. אני קורא חלק מהתגובות שלכם ומרגיש בדיוק כמוכם, שלא היינו מספיק זמן ביחד ואני מרגיש שאני חייב לכם הסבר הכי אמיתי שיש.

"בחרתי להביא אמן בינלאומי גדול שיהיה איתי על אותה במה כי רציתי לתת לכם חוויה עוד יותר מטורפת, מפתיעה, מיוחדת. זאת הפעם השנייה שאנחנו נפגשים בפארק הירקון, שזה חלום ענק שלי שהתגשם, ורציתי שתקבלו באותו כרטיס את שנינו.

"אני רוצה שתדעו שאין משהו שמבאס אותי יותר מזה שלא יכולתי להישאר אתכם עוד. היינו צריכים לעמוד גם בחוקים של זמני הופעות בפארק הירקון, מבחינתי הייתי שמח לשיר איתכם כל הלילה. אתם יודעים כמה אני אוהב להופיע, לתת את הנשמה ולעשות ביחד איתכם את המסיבות הכי משוגעות שיש... מבטיח לכם שבפעם הבאה זה יהיה רק אני ואתם עד שיימאס לכם ממני!"

קראו את הפוסט המלא שלו כאן:

ממשרד יחסי הציבור של חגית נוביק סלומון & ירון כהן נמסר: "המופע של עומר אדם וניקי ג'אם בפארק הירקון ערך שעה וארבעים וחמש דקות כמו כל מופעי הפארק. עומר הזמין את ניקי ג'אם להגיע במיוחד לישראל למופע של השניים, והיה חשוב לו לתת לניקי זמן במה מכובד וכך היה. עומר הופיע שעה ועשר דקות עם מיטב הלהיטים שלו ומודה לקהל הגדול שהגיע הערב לפארק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully