וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקי מרטין מואשם על ידי אחיינו באלימות ובקיום יחסי מין, הזמר: "שקר דוחה"

עודכן לאחרונה: 16.7.2022 / 17:27

אחיינו של הזמר הגיש כלפיו תלונה בבית המשפט והוציא נגדו צו הרחקה בטענה כי דודו ניהל איתו מערכת יחסים בת שבעה חודשים, שהסתיימה באלימות לאחר שמרטין לא קיבל את ההחלטה להיפרד. הזמר מכחיש: "האדם שהגיש את התלונה נאבק עם בעיות נפשיות"

ריקי מרטין. GettyImages
ריקי מרטין/GettyImages

הזמר ריקי מרטין מכחיש את טענת אחיינו שלפיה היה ביניהם "כל סוג של קשר רומנטי או מיני" - כך מסר אמש (שישי) עורך דינו בהודעה שפורסמה באתר "דדליין".

אתמול כאמור הואשם מרטין באלימות בתוך המשפחה על ידי אחיינו בן ה-21. האחיין טען כי קיים מערכת יחסים בת יותר מחצי שנה עם הזמר. האחיין, המתגורר בפורטו ריקו, גם הוציא נגד מרטין צו הרחקה והוסיף כי מרטין התקשה להשלים עם הפרידה, נהג כלפיו באלימות והטריד אותו ללא הרף. שמו של המתלונן לא פורסם באופן רשמי, אך עם זאת סיפר אחיו של הזמר לעיתון "מארקה" כי שמו הוא דניס סנצ'ז והוא בן 21. האח סיפר עוד כי ריקי "תקף את סנצ'ז פיזית ונפשית". שימוע בנושא ההאשמות יתקיים ב-21 ביולי. אם מרטין יורשע, הוא עשוי להישלח לכלא לתקופה של עד 50 שנה.

עורך דינו של ריקי מרטין הוסיף והבהיר: "האדם שהגיש את התלונה נאבק עם בעיות נפשיות עמוקות. ריקי מרטין כמובן לא היה מעורב בשום קשר רומנטי או מיני עם אחיינו. לא רק שהרעיון הוא שקרי אלא גם דוחה. כולנו מקווים שהאדם הזה יקבל את הטיפול שהוא זקוק לו - ובאופן דחוף. מעל הכול אנחנו מקווים שהתיק הנורא הזה יבוטל ברגע שהשופט ייחשף לעובדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully