וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב על במת התיאטרון: הצגה המגוללת את סיפורו של אלאור אזריה

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 15:29

תיאטרון חיפה חשף היום את הרפרטואר שלו לעונה הקרובה, והוא כולל כמה מחזות זמר חדשים, קלאסיקות וגם כמה נגיעות אקטואליות כמו הצגה על פרשת אלאור אזריה ומחזמר בהשראת סיפורם של סוניה ושמעון פרס

תיאטרון חיפה חשף הבוקר (שני) את הרפרטואר שלו לעונה הקרובה. בין השאר יועלו שלושה מחזות זמר ישראלים מקוריים חדשים, קלאסיקות ישראליות ופסטיבל מקור שיתקיים השנה בסימן מחזאות פוליטית עם מחזה שנכתב על סיפורו של אלאור אזריה.

המחזה "שירת אלאור" יועלה, כאמור, במסגרת פסטיבל מקור - פסטיבל הקריאה המבוימת של תיאטרון חיפה. את המחזה כתב עודד ליפשיץ וביים משה נאור, והוא כתוב בסגנון טרגדיה יוונית. המחזה עוקב אחר העדויות שליוו את פרשת אזריה בתוך כתלי בית המשפט, שלב אחר שלב, ומביא תמונת מצב של המחלוקות והקרעים שאפיינו את החברה הישראלית לקראת שלב הכרעת הדין שנמסר בינואר 2017.

אלאור אזריה מלווה בבני משפחתו הגיעו לחתונת אחיו אדיר בחצר נצר, נצר סירני. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
אלאור אזריה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

בנוסף יעלה המחזמר החדש "השנה היפה בחיי" שכתב אוהד חיטמן, יוצר המחזמר המצליח "בילי שוורץ". את המחזה יביים משה קפטן והוא יעלה בשיתוף תיאטרון הבימה. יככבו בו לי בירן, רוני דלומי, מיקי קם ואורנה דץ.

עוד יעלו המחזמר "סוניה" שנכתב בהשראת סיפורם של סוניה ושמעון פרס, המחזה המוזיקלי "סווינג", ההצגה "הכתובה" שכתב אפרים קישון, "המחיר" שכתב ארתור מילר ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully