וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביידן העביר מסר ליובל דיין: "מעריך אותך שהיית נאמנה לאמונה שלך"

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 14:01

השגריר האמריקני בישראל טום ניידס העביר לזמרת מסר אישי מנשיא ארצות הברית עבורה, אחרי שהחלטתה להימנע מללחוץ את ידו המושטת מפני שהיא שומרת נגיעה עוררה סערה בישראל. דיין: "לכל מי שדאג לכבוד נשיא ארצות הברית, הנה התשובה שלו אליכם. מוחלת לכל המלעיגים"

בווידאו: יובל דיין מסרבת ללחוץ את ידו של הנשיא ג'ו ביידן/צילום: לע"מ

השגריר האמריקני בישראל טום ניידס העביר מסר מיוחד לזמרת יובל דיין ובו גם מסר אישי מנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן עבורה, ובו הבהיר כי הודה לה על הופעתה מולו בטקס בישראל בשבוע שעבר, והביע הערכה לכך שהיא "נאמנה לאמונה שלה". ההופעה עוררה מחלוקת בישראל, לאחר שדיין נמנעה מללחוץ את ידו המושטת של נשיא ארצות הברית, מפני שהיא שומרת נגיעה.

בעמוד הפייסבוק של דיין פורסם סרטון של השגריר. "היי, כאן טום ניידס, שגריר ארצות הברית בישראל. אני רוצה לשלוח מסר אליך, יובל, שהופעת עם נשיא ארה"ב והנשיא הרצוג. הנשיא היה אסיר תודה בשם האנשים בארה"ב וגם לך אישית, שהיית נאמנה לאמונה שלך. תודה בשם העם האמריקני על שירתך היפהפייה".

לצד הסרטון, דיין הודתה בפוסט לתומכיה. "תודה עצומה לכל התומכים. מוחלת בלב שלם לכל המלעיגים. לכל מי שדאג לכבוד נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, הנה התשובה שלו אליכם. אפשר לחזור לשמוע את 'לו יהי'", כתבה, בתזכורת לשיר שאיתו הופיעה יחד עם רן דנקר מול ביידן.

רן דנקר יובל דיין. חי שלום,
"אפשר לחזור ולשיר 'לו יהי'". יובל דיין בהופעה מול הנשיא/חי שלום

ביום שישי הגיבה יובל דיין לסערה, ובפוסט ארוך שכתבה באינסטגרם סיפרה על הדילמה שהתחבטה בה בין שמירת הנגיעה לבין הערך השני - לא להלבין פניו של אדם ברבים.

"אם הייתי לוחצת את ידו והולכת נגד העקרונות שלי, אשכרה הייתם מעריכים אותי יותר?", כתבה. "מה היו הכותרות אז? 'דתייה לפעמים'? שוב: וידאתי והדגשתי בפני כולם שלא תתאפשר לחיצת יד. ביקשתי מרן דנקר לגבות אותי על הבמה ולהושיט יד במקומי. הדבר היחיד שאני מצטערת עליו זה שהשם שלי קשור במחלוקות. אני כותבת את זה בדמעות ומבקשת מכם - אם אתם רואים עוד אש סביב הנושא הזה פשוט אל תשתתפו. גדלתי על ערכים ועקרונות יפים ויקרים מפז. אני מצטערת בפני מי שהרגיש מובך וחוזרת ואומרת שלא הייתה לי כל כוונה לפגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully