וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין ביבר חוזר לסיבוב ההופעות, יגיע במועד להופעתו בישראל

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 13:21

הזמר הודיע על חזרתו לסיבוב ההופעות העולמי שלו אחרי שהחלים מהשיתוק בפנים שממנו סבל בשבועות האחרונים. בנוסף נודע כי הזוכה בעונה התשיעית של הכוכב הבא יחמם את ביבר בפארק הירקון ב-13 באוקטובר

ג'סטין ביבר/עדן סניגו

ג'סטין ביבר הודיע היום (שלישי) על חזרתו לסיבוב ההופעות העולמי שלו אחרי שהחלים מהבעיה הרפואית ממנה סבל בשבועות האחרונים. במסגרת סיבוב ההופעות העולמי הענק יגיע ביבר כמתוכנן גם לפארק הירקון ב-13 באוקטובר. סיבוב ההופעות יתחדש ב-31.7 בלוקה שבאיטליה ומשם ימשיך לאירופה, דרום אמריקה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה.

לפני כחודש חשף ביבר את מצבו הבריאותי, שהוביל אותו לבטל את סיבוב ההופעות בצפון אמריקה. הוא פרסם ביבר סרטון שבו סיפר כי יש לו תסמונת רמזי האנט (הרפס זוסטר אוטיקוס). מדובר בתסמונת המתרחשת כאשר התפרצות שלבקת חוגרת משפיעה על עצב הפנים ליד אחת האוזניים. בנוסף לפריחה כואבת, תסמונת רמזי האנט עלולה לגרום לשיתוק פנים - כפי שאכן קרה במקרה של ביבר - ואובדן שמיעה באוזן הפגועה.

"כפי שאתם יכולים לראות, העין הזו לא ממצמצת", אומר ביבר בסרטון. "אני לא יכול לחייך בצד הזה של הפנים שלי... יש שיתוק מלא במרכז הפנים שלי. אז למי שמתוסכל מביטולי ההופעות הבאות שלי, אני פשוט פיזית, מן הסתם, לא מסוגל לעשות אותם".

ג'סטין ביבר. אינסטגרם, צילום מסך
חוזר לבמה. ביבר/צילום מסך, אינסטגרם

בתוך כך, היום נודע כי הזוכה בעונה התשיעית של הכוכב הבא יחמם את ג'סטין ביבר בפארק הירקון. זאת לצד הפרס הגדול שכולל מיליון שקל לקידום הקריירה המוזיקלית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully