וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורל ביסמוט, עמיר לב ו-LP: שבע המלצות לסוף יולי

21.7.2022 / 0:17

קורל ביסמוט משיקה אלבום חדש בבארבי יום אחרי שעושה זאת עמיר לב, LP מגיעה סופסוף לישראל אחרי כמה וכמה ביטולים שנגרמו בעקבות הקורונה - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

בווידאו: שיחת מעלית עם קורל ביסמוט/עריכה: גלעד מן מנהיים

LP

אלמלא הקורונה, LP אמורה הייתה להופיע כאן כבר שלוש פעמים, אלא שבשבוע הבא זה סופסוף קורה. LP - או בשמה האמיתי, לורה פרגוליצי - אחראית על אחד מהלהיטים הגדולים של 2016, "Lost On You", ששלט אז במצעדים והיה המשוזם ביותר בישראל באותה שנה. מלבדו ומלבד שירים נוספים כמו "Other People", "Into The Wild" ו-"Muddy Waters", פרגוליצי כתבה שירים לכמה מהזמרות הגדולות בעולם, בהן ריהאנה וכריסטינה אגילרה.

מתי? 27 ביולי

איפה? אמפי רעננה

עמיר לב

המוזיקאי הנפלא עמיר לב משיק את אלבומו החדש "רומה" במופע גדול בבארבי, שבו ישיר כמובן כמה שירים חדשים וגם שירים מכל האלבומים בעיבודים חדשים ומסקרנים.

מתי? 26 ביולי

איפה? בארבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

קורל ביסמוט

אחרי שנים של הופעות רחוב ולאחר שחשמלה את פארק הירקון כשהתארחה במופע הענק של מארון 5, משיקה המוזיקאית קורל ביסמוט את אלבום הבכורה שלה "שירי רחוב" במופע חגיגי בבארבי שבו יתארחו שקל, דניאלה ספקטור, לופר וגם כמה חמניות.

מתי? 23 ביולי

איפה? בארבי תל אביב

אמנות מכשפת

מוזיאון ארץ ישראל משיק תערוכה חדשה שתציג יצירות של אמנים בינלאומיים אשר נוצרו בהשראת פולחנים ומסורות טקסיות עתיקות, לצד יצירות נדירות של אמנות אתנוגרפית וחפצי פולחן ארכאולוגיים בני 3,000 שנה. התערוכה תתקיים בהשתתפות אמנים מרחבי העולם ובלבה יוצג מיצב הענק "פאשפה - יש יער קסום בתוכנו", עבודת ענק עכשווית הנטועה במסורת אותנטית מהאמזונס. חניכת המתחם והמיצב ייערכו בפתיחת התערוכה ביום שישי בטקס ייחודי של האמן הברזילאי הבינלאומי ארנסטו נטו ובהשתתפות השמאן דקסנה באנה, נציג בני שבט הוני קון מהאמזונס בברזיל.

מתי? החל מ-22 ביולי

איפה? מוזיאון ארץ ישראל, תל אביב

טובה בלהיות מותק

כל אחת מהן היא קול מקורי, רענן, בועט ומצוין. עכשיו, ספיר וולך, עדי שחם, רות שועלי, אלה שיק בלום ואביב פק, חמש מהתקוות הכי נפלאות של האינדי הישראלי, חוברות לסופרגרופ (!) ומעלות מופע משותף - "טובה בלהיות מותק" - שבו הן מבצעות יחד חומרים של כל אחת מהן, ואתם ואתן מקבלים את המיטב שבמיטב.

מתי? 23 ביולי

איפה? תיאטרון ענבל, יחיאלי 6 תל אביב

טוב

ג'ון האלדר הוא מרצה נערץ לספרות שבשנת 1933 חייו משתנים. בעקבות הטראומה האישית שהוא חווה כשמצבה הבריאותי של אימו מידרדר, האלדר כותב רומן מצליח ומביע בו את דעתו בעד המתת חסד. הרומן מתגלגל לידיו של היטלר, ושליחו מציע לו ליישם את דעותיו בשירות המפלגה הנאצית. לאחר לבטים רבים, האלדר מצטרף למפלגה ושכרון התחושה שפרק חדש מתחיל בחייו גורם לו להתאהב בסטודנטית צעירה ולעזוב את אשתו. האלדר משוכנע שהוא עושה רק "טוב", ושאנשים כמוהו יסייעו לנאצים להתגבר על המוניטין הגרוע שלהם. בסופו של דבר הוא הופך לעוזרו האישי של אייכמן.

זה סיפור המחזה שיוצג בסטודיו למשחק יורם לוינשטיין.

מתי? 21-30 ביולי בשעה 20:30 (מלבד ימי שישי בשעה 14:00)

איפה? אולם עבאס - רחוב חנוך 19, שכונת התקווה, תל אביב

ALBOREANDO

להקת הפלמנקו רמנגאר, מייסודם ובניהולם האמנותי של קרן ואבנר פסח, חוזרת עם מופע חדש. 12 אמנים, רקדנים, זמרים ונגנים יביאו לבמה את כל העושר שרק הפלמנקו פורו העכשווי יודע להציע.

מתי? 21 ביולי

איפה? מרכז סוזן דלל, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully