וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית מאשימה: ארנולד שוורצנגר הפליץ לי בפנים בכוונה

עודכן לאחרונה: 20.7.2022 / 10:07

כוכבת "הארי פוטר" מרים מרגוליס אמרה שארנולד שוורצנגר הפליץ עליה בכוונה תחילה על הסט של הסרט "סוף העולם" והיא מעולם לא סלחה לו על כך: "הוא מאוד מלא בעצמו"

הטריילר לסרט "סוף העולם"/סרטי יוניברסל

הנה משהו שלא חשבתם שתשמעו: ארנולד שוורצנגר מואשם בהפלצה על הסט. כן. מה ששמעתם. לדברי השחקנית הותיקה מרים מרגוליס במהלך צילומי סרט האימה "סוף העולם" ב-1999 שוורצנגר הפליץ בפניה בכוונה.

מרגוליס, בת ה-81, שחנית ותיקה ומוערכת שהתפרסמה בין היתר בסרטים "עידן התמימות", "להיות ג'וליה", "הארי פוטר וחדר הסודות", "גברות בלוונדר" ו"רומיאו וג'ולייט" שיתפה את סיפור התקרית המסריחה בפרק של הפודקאסט ""I've Got News for You" - והיא גם טענה ששוורצנגר "היה ממש גס רוח" במהלך צילומי הסרט.

השחקנית היהודיה-בריטית חשפה את ההאשמה כשהמגיש ביקש ממנה לחשוף את הכוכב הכי לא אהוב עליה בכל הזמנים. "לא אהבתי אותו; הוא קצת מלא מדי בעצמו הוא גם רפובליקני ואני לא ממש אוהבת את זה", אמרה מרגוליס על מושל קליפורניה לשעבר. "חוץ מזה הוא הפליץ לי בפרצוף. עכשיו, גם אני מפליצה כמובן - אבל אני לא מפליצה בפנים של אנשים. הוא עשה את זה בכוונה, ישר בפנים שלי".

האיזנו להאשמה

לאחר מכן היא המשיכה לתאר את מה שקרה בזמן צילומי סרט האקשן התנ"כי: "שיחקתי את אחותו של השטן, והוא הרג אותי, אז הייתי במצב שבו לא יכולתי לברוח ושכבתי על הרצפה. והוא פשוט הפליץ. "זה לא היה בזמן צילומי הסרט, זה היה במהלך אחת ההפסקות, אבל לא סלחתי לו על זה מאז", אמרה.

כלי התקשורת בארה"ב פנו אל שוורצנגר לקבל תגובה, אולם עד כה הוא לא הגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully