וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "משמר המפרץ" התאחדו לרגל יום הולדתו ה-70 של דיוויד הסלהוף - והם בלתי ניתנים לזיהוי

20.7.2022 / 23:49

השחקן דיוויד הסלהוף ציין ביום ראשון האחרון את יום הולדתו ה-70 והזמין לחגיגות את כוכבי הסדרה "משמר המפרץ" - שאולי רק את אחד מהם תצליחו לזהות בעצמכם. קבלו הצצה לחגיגות

הפתיח של משמר המפרץ/GTG Entertainment

הכינו את הממחטות - כי הנה לכם עוד הוכחה לכך שהזדקנו. הכוכב הגדול של "משמר המפרץ", דייוויד הסלהוף, חגג בראשון האחרון את יום הולדתו ה-70 והזמין למסיבה שערך במסעדה בקלבסאס, קליפורניה, את חבריו הטובים מסדרת הלהיט של שנות ה-90. דיוויד נראה טוב לגילו, ונראה שגם עמיתיו - אם כי אתם חלקם ממש התקשנו לזהות.

השחקן ערך מסיבה מפוארת לצד בני משפחתו וחבריו הקרובים ביותר - וכמה מעמיתיו לסדרה הגיעו לעשות כבוד. תמונות של הסלהוף, הלא הוא המציל מיטץ' ביוקנן ב"משמר המפרץ", פורסמו ברשתות החברתיות כשהוא נראה צעיר לגילו. בחלקן הוא נראה מחייך למצלמה כשלצידו כוכבי הסדרה קלי פקארד, דייוויד צ'וקאצ'י, ג'רמי ג'קסון ופארקר סטיבנסון. הרביעייה הגיעה להרים להסלהוף בזמן שהוא מכבה את הנרות על עוגת שלוש השכבות שלו.

על אף שחלפו מעל לשלושה עשורים מאז הופעת הבכורה שלו ב"משמר המפרץ", דייוויד הסלהוף הגיע לחגיגות בלוק הברונטי המחמיא שלו ובלבוש קז'ואל של חולצה ומכנסיים רפויים - שעליו כמובן נראים נהדר. השחקן, שכיכב בסדרה משנת 1989 עד 2000 - וחזר לזמן קצר לתפקיד ב-2017, נראה באחת התמונות מתרפק על קלי פקארד, בת ה-47, שגילמה את המצילה אפריל גימינסקי בסדרה. "יום הולדת שמח לאיש, המיתוס, האגדה!" היא כתבה מתחת לתמונה שלהם ביחד אותה שיתפה באינסטגרם.

דייוויד הסלהוף וקלי פקארד. INSTAGRAM, צילום מסך
דייוויד הסלהוף וקלי פקארד/צילום מסך, INSTAGRAM

וככה היא נראתה אז

תמונות אחרות מהמסיבה הראו את הסלהוף לצד עמית נוסף מהמשמר, דיוויד צ'וקאצ'י בן ה-54, שגילם את קודי מדיסון בסדרה. על אף שהוא בהחלט התבגר, צ'וקאצ'י שמר על הבלונד המזוהה כל כך עם דמותו. "זה נהדר לחגוג 70 לדיוויד. הוא בן אדם כל כך מדהים ועם כל כך הרבה אהבה לחלוק עם העולם", כתב צ'וקאצ'י.

עוד בנושא

כך הפכה אשתו של כוכב "משמר המפרץ" להומלסית שאוכלת אשפה

לכתבה המלאה
קלי פקארד, ג'רמי ג'קסון ודייוויד צ'וקאצ'י. INSTAGRAM, צילום מסך
קלי פקארד, ג'רמי ג'קסון ודייוויד צ'וקאצ'י בחגיגות יום ההולדת של דייוויד הסלהוף/צילום מסך, INSTAGRAM

בתמונות גם הופיע ג'רמי ג'קסון, כיום בן 41, כשברור לנו מדוע לא הצלחנו לזהות אותו. הרי בפעם האחרונה שראינו אותו הוא היה ילד, הובי ביוקנון - בנו של מיטץ'. הוא הופיע לצד הסלהוף מ-1991 עד 1999. למסיבה הוא הגיע בזקן עבות ושיער מסולסל - ונראה שגם הוא מקפיד על שעות ארוכות בחדר הכושר.

תמונת האיחוד

כוכבי משמר המפרץ מתאחדים: קלי פקארד, ג'רמי ג'קסון, דייוויד צ'וקאצ'י ופרקר סטיבנסון. INSTAGRAM, צילום מסך
קלי פקארד, ג'רמי ג'קסון, דייוויד צ'וקאצ'י ופרקר סטיבנסון/צילום מסך, INSTAGRAM

וככה אנחנו זוכרים אותם:

גם פרקר סטיבנסון, שגילם את קרייג פומרוי (החבר של אפריל גימינסקי) בסדרה הגיע לחגיגות. בדומה לדייוויד, גם הוא חגג לא מזמן 70. אנחנו מודים שהתרגשנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully