וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נזק היקפי משריפות הענק באירופה: מיתרי הקול של אדי ודר

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 12:53

פרל ג'אם הכריזה על ביטול הופעה בווינה בשל מצב הגרון של הסולן, שלדבריה נפגע מתנאי מזג האוויר הקיצוניים במופע האחרון של ההרכב מחוץ לפריז וכללו חום, אבק ושאיפת עשן מהשריפות באזור. "הוא ראה רופאים וקיבל טיפול אבל נכון לעכשיו, מיתרי הקול שלו לא התאוששו"

בווידאו: שריפות משתוללות באירופה/צילום: רויטרס

פרל ג'אם הכריזה אתמול (רביעי) על ביטול הופעתה המתוכננת בעיר וינה, אוסטריה, לאחר שגרונו של הסולן אדי ודר נפגע מחום, אבק ושאיפת עשן כתוצאה משריפות הענק ומזג האוויר הקיצוני באירופה, ובאופן ספציפי - בסמוך לאתר ההופעה האחרונה של הלהקה, שהתקיימה באזור פריז.

"לכל מי שציפה להופעה נהדרת של פרל ג'אם הערב בווינה - גם אנחנו ציפינו. על כל פנים, בשל הנסיבות הקיצוניות של ההופעה האחרונה שלנו מחוץ לפריז (חום, אבק ועשן מהשריפות), גרונו של הזמר שלנו אדי ודר נותר פגוע. הוא ראה רופאים וקיבל טיפול אבל נכון לעכשיו, מיתרי הקול שלו לא התאוששו", נמסר מהלהקה, שהתנצלה על הביטול.

אדי ודר, סולן לאקת פרל ג'אם. GettyImages
"הגרון נותר פגוע". אדי ודר/GettyImages

"אלה חדשות איומות והתזמון נוראי לכל מי שמעורב בכך. לאלה שעבדו כל כך קשה והכין את ההופעות וגם לאלה שפינו את הזמן היקר והאנרגיות שלהם כדי להיות שם", מסרו, "כלהקה, אנחנו מצטערים מאוד וניסינו למצוא אפשרויות כדי לנגן בכל זאת, ואדי רוצה לנגן. פשוט אין גרון זמין כרגע". הלהקה הבטיחה להחזיר את כספם של רוכשי הכרטיסים.

החום ברחבי אירופה שובר שיאים, ויחד איתו גל שריפות מתפשט ביבשת. בפורטוגל, ספרד ויוון גל החום והאש גבו את חייהם של יותר מאלף איש עד כה, ועוד אלפים רבים פונו מבתיהם. מספר הקורבנות בשאר אירופה טרם ידוע, אך מומחים טוענים כי הוא עשוי להגיע לאלפים ברחבי היבשת.

עוד בוואלה!

גרינלנד: כמות הקרח שנמס ביומיים יכולה למלא 7.2 מיליון בריכות אולימפיות

לכתבה המלאה

בנוסף, זיהום האוויר מזנק בבריטניה - שחוותה שלשום את היום החם ביותר בתולדותיה - וגם בצרפת ובדרום אירופה על רקע גל החום והשריפות. מדענים בשירות ניטור האטמוספירה קופרניקוס של האיחוד האירופי (CAMS) הזהירו אתמול מפני רמות לא בריאות של זיהום אוזון ברחבי דרום ומערב אירופה, ובקרוב גם בצפון מערבה. ייצור האוזון מואץ במהלך גל חום, ולפי מדענים, זיהום האוזון ילך ויחמיר עם ההחרפה בשינוי האקלים.

שלשום חוותה בריטניה את היום החם ביותר בתולדותיה. על פי הלשכה למטאורולוגיה במדינה, הטמפרטורה בצ'ארלווד בחבל סארי הגיעה ל-40.2 מעלות צלזיוס - הגבוהה ביותר שאי פעם נרשמה בבריטניה. השיא הקודם היה 38.7 מעלות צלזיוס שנרשם בקיימברידג' ביולי 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully