וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: צפו בהצצה ראשונה לסרטו החדש של שמי זרחין

עודכן לאחרונה: 21.7.2022 / 20:36

לאחר הפסקה ארוכה, שמי זרחין חוזר לקולנוע עם "השתיקה", שמציג צוות מרשים ובו מוריס כהן, אושרי כהן, לבנה פינקלשטיין ורבים אחרים. צפו בקטע הראשון והסקרן מהסרט

מתוך הסרט "השתיקה"/סרטי יונייטד קינג

שמי זרחין הוא אחד הבמאים המצליחים והאהובים בישראל. אחרי שביים להיטים כמו "לילסדה", "אביבה אהובתי", "העולם מצחיק" ו"המילים הטובות", הוא לקח הפסקה של כמה שנים מן הקולנוע לטובת פעילות אמנותיות אחרות, אבל עכשיו חוזר עם "השתיקה".

"השתיקה" טרם נחשף לקהל הרחב או לתקשורת, אבל לפי התקציר שלו וכמשתמע מהשם שלו, הוא עוסק בדיבור ובדממה. מוריס כהן מגלם איש טלוויזיה עם פה גדול שמסבך אותו בצרות. מנגד עומדת אמו, בגילומה של לבנה פינקלשטיין, שכמו גיבורת "פרסונה" הקלאסי של ברגמן, הפסיקה פתאום לדבר מסיבות לא ברורות. מנגד עומד גם תלמידו לשעבר, בגילומו של אושרי כהן, שהופך לפייבוריט במירוץ לראשות הממשלה למרות שהוא לא מתראיין, לא נואם ובאופן כללי לא מדבר. כל דימיון למציאות הישראלית - מקרי בהחלט.

מתוך הסרט "השתיקה". דויד סקורי,
מתוך "השתיקה"/דויד סקורי

הצוות המרשים של הסרט כולל גם את צחי הלוי, ליאת הר-לב ולירון בן שלוש. הטיזר שנחשף היום קצר אמנם, אבל לפחות לפי ארבעים השניות הללו נראה שמדובר בעוד סרט מרשים, יפהפה, חכם ומצולם להפליא של זרחין הוותיק והנהדר.

הסרט מתמודד השנה על פרסי אופיר, וטרם ברור מתי ייצא לאולמות אך סביר להניח שזה יקרה במהלך השנה הקרובה. המפיקות הן טליה קלינהנדלר ואסנת הנדלסמן קרן, השותפות הקבועות של זרחין שלאחרונה זכו להישג בינלאומי נדיר כשהפיקו את "הבת האפלה" שהיה מועמד לשני פרסי אוסקר. זרחין כרגיל גם כתב את התסריט, וכרגיל אצלו את הסרט ערכה עינת גלזר זרחין, כשלצילום היפה אחראי איציק פורטל. נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully