וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג יפה: סרט ישראלי זכה בפרס בטקס הבאפט"א לסרטי סטודנטים

עודכן לאחרונה: 23.7.2022 / 10:46

"ילדה מס' 60427" של הבמאית שולמית ליפשיץ והאנימטור אוריאל ברקוביץ', שייצג בתחרות את בית הספר "מעלה" ועוסק בחוויית הדור השלישי לשואה, זכה בפרס לסרט הלייב-אקשן הטוב ביותר בטקס שנערך בלוס אנג'לס

כרזת סרט הסטודנטים "ילדה מס' 60427" שיצרו הבמאית שולמית ליפשיץ והאנימטור אוריאל ברקוביץ' מבית הספר "מעלה". בית הספר מעלה,
"סרט עמוק ואמוציונלי". כרזת "ילדה מס' 60427"/בית הספר מעלה

הישג ענק לקולנוע הישראלי: הסרט "ילדה מס' 60427" זכה הלילה (שבת) בפרס סרט הלייב-אקשן הטוב ביותר בתחרות סרטי הסטודנטים של הבאפט"א, "האוסקר הבריטי", שנערך בלוס אנג'לס.

סרטם של הבמאית שולמית ליפשיץ והאנימטור אוריאל ברקוביץ', שייצג בתחרות את בית הספר לקולנוע "מעלה", משלב צילום ואנימציה, ומבוסס על יחסיה של הבמאית עם סבתה ניצולת השואה, שכתבה יומן במהלך שנות המלחמה.

בסך הכול, 715 סרטים מ-36 מדינות הוגשו כמועמדים בקטגוריות השונות, ו-82 העפילו לרשימה הקצרה, 21 מתוכם בקטגוריה של הלייב-אקשן. השופטים תיארו את "ילדה מס' 60427" כסרט עמוק ואמוציונלי, המביא לידי ביטוי אומנותי יוצא דופן את חוויות הדור השלישי של ניצולי השואה.

בבית הספר מעלה בירכו את יוצרי הסרט על ההישג. "אנו מברכים את הבימאית שולמית ליפשיץ ושמחים על נקודת ציון נוספת המוכיחה את איכותו של בי"ס מעלה ושל הדור הצעיר בקולנוע הישראלי", מסרה מנהלת בית הספר, נטע אריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully