וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של דני ב"חתונה ממבט ראשון": הפסיכולוג גלעד הורוביץ

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 12:38

אחרי שהפסיכולוג דני פרידלנדר הודיע על פרישה מ"חתונה ממבט ראשון", אל צוות המומחים מצטרף פסיכולוג חדש. מדובר בגלעד הורוביץ, פסיכולוג קליני מומחה, שיצטרף לד"ר יעל דורון וד"ר מעיין בוימן משיטה לעונה השישית

חתונה ממבט ראשון קטיה וליאור/צילום: קשת 12

אחרי שהפסיכולוג דני פרידלנדר הודיע על פרישה מ"חתונה ממבט ראשון", אל צוות המומחים מצטרף פסיכולוג חדש. מדובר בגלעד הורוביץ, פסיכולוג קליני מומחה, שיצטרף לד"ר יעל דורון וד"ר מעיין בוימן משיטה לעונה השישית של תכנית הלהיט של קשת 12. הליהוקים לעונה השישית נמצאים בעיצומם והיא צפויה להצטלם בהמשך השנה. הורוביץ מטפל באופן פרטני וזוגי בגישה הדינמית התייחסותית בתחומי יחסים וזוגיות וכן מטפל קבוצתי מוסמך.

גלעד הורוביץ. יחצ,
גלעד הורוביץ/יחצ

לפני כחודשיים הודיע דני פרידלנדר כי הוא עוזב את "חתונה ממבט ראשון" ולא ימשיך לעונה הבאה. פרידלנדר מלווה את התוכנית מאז העונה השנייה. דני פרידלנדר מסר בתגובה: "לאחר השתתפות בארבע עונות רצופות לצערי קיבלתי החלטה קשה שלא לקחת חלק בעונה השישית של התוכנית בגלל אילוצי לוחות זמנים ורצון להתמקד בקידום פורמט טלוויזיה חדש ומקורי משלי אותו אני מפתח וקשור בעולמות הטיפול ואשר זוכה להענות טובה בארץ ובעולם".

שותפתו לצוות הפסיכולוגים בתוכנית, ד"ר יעל דורון, מסרה לוואלה! תרבות: "אני עצובה מההחלטה של דני לעזוב אחרי שותפות הדוקה שנרקמה בינינו במהלך העונות של חתונמי, אבל אני מבינה ומקבלת את ההחלטה שלו - הוא המציא פורמט חדש גאוני, ועסוק עכשיו כבר בפרויקט הבא שלו. דני הוא כוכב טלוויזיה מדרגה ראשונה, פסיכולוג מצוין והכי חשוב - חבר יקר שלי. אני יודעת שיצליח בהמשך ועצובה שנגמרה תקופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully