וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטים הישראלים "ימי תום" ו"ולריה מתחתנת" התקבלו לפסטיבל ונציה

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 12:17

הישג יפה לקולנוע הישראלי: סרטו של המועמד לאוסקר גיא דוידי ("חמש מצלמות שבורות"), "ימי תום", שישודר בקרוב ב-HOT8, התקבל לפסטיבל הסרטים הבינלאומי של ונציה 2022. גם הסרט "ולריה מתחתנת" של היוצרת מיכל ויניק יוצג בפסטיבל

ימי התום. גיא דוידי, באדיבות HOT8,
מתוך 'ימי תום'/גיא דוידי, באדיבות HOT8

הישג יפה לקולנוע הישראלי: סרט הדוקו של המועמד לאוסקר גיא דוידי ("חמש מצלמות שבורות"), "ימי תום", שישודר בקרוב ב-HOT8, התקבל לפסטיבל הסרטים הבינלאומי של ונציה 2022. זו השנה ה-79 של הפסטיבל שיתקיים בין התאריכים 31 באוגוסט ועד 10 בספטמבר באיטליה. גם הסרט "ולריה מתחתנת" של מיכל ויניק ("ברש", "מי נתן לך רישיון") נבחר להשתתף בפסטיבל ונציה. שני הסרטים ישתתפו בתחרות במסגרת "אוריזונטי", המסגרת השנייה בחשיבותה בפסטיבל ונציה.

הסרט "ימי תום" מביא יומנים אישיים ומכתבים של חיילי צה"ל שמצאו את מותם במהלך שירותם הצבאי. הכתבים מציגים את הסערה הפנימית שהיו שרויים בה ואת תחושת הזרות שחשו בתוך העולם הצבאי. בסרט שזורים קטעי וידאו שצולמו בידי חיילים, רגעים מכוננים מילדות ועד הגיוס לצבא, וקטעי ארכיון ביתיים של החיילים שמתו החושפים את אובדן התמימות.

הסרט "ולריה מתחתנת" הוא דרמה על שתי אחיות המגיעות מאוקראינה לישראל כדי להינשא לגברים מקומיים. מיכל ויניק ביימה וכתבה אותו והוא הופק על ידי איילת קייט ואמיר הראל 'למה הפקות'.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully