וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת קלקסיקו, טל רמון והארי פוטר על הבמה: 8 המלצות לסוף יולי

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 9:45

להקת קלקסיקו תופיע בקו רקיע, טל רמון משיק אלבום, המוזיקה של הארי פוטר תנוגן על ידי הפילהרמונית - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

טריו רדיו בגדד

בית הקונפדרציה בירושלים מארח את טריו רדיו בגדד - הזמר ונגן הדרבוקה אביב בדרי עזרא, הכנרת יוהנה ריטמולר ונגן העוד יניב מייזל. ההרכב מתמקד ברפרטואר העשיר של המוזיקה העיראקית האמנותית, שהתפתחה בבגדד והגיעה לשיאה בתחילת המאה הקודמת.

מתי? הערב, 28 ביולי, 20:30

איפה? בית הקונפדרציה בירושלים

יפו 110 - תרבויות בבניין המישלמה

לערב אחד יארח בניין העירייה בשדרות ירושלים 110 ביפו פסטיבל אמנות של הופעות, שירה, מחול ומוזיקה, פרי יצירתם של אמנים ואמניות תושבי העיר שישקף תרבות מקומית עשירה ומגוונת. בין האירועים בפסטיבל: "תשוקה ומועקה במחלקת חניה" - אמני פרפורמנס יופיעו ברחבה המרכזית של מחלקת חניה, יצירות פרפורמנס מתמשכות בשדרות ירושלים ובמבנה, "תור לשירה" אירוע של הקראת שירה בדלפקי הקבלה של משוררים יפואים והופעה מוזיקלית על המרפסת הראשית הפונה לשדרות ירושלים, "יפו-אינטרקציה" תערוכת אמנות הכוללת יצירות אמנות שנוצרו בשיתוף תושבי שכונות העיר וכוללת בין השאר ציור על שלטי חוצות, הקרנות על מבנה העירייה ועגלות עם פסלי אמנות שינדדו לרוחבן של שדרות ירושלים, וסימפוניה מקומית - מופעים של קבוצות יוצרות מקומיות - תזמורת, מקהלות, ספוקן-וורד ועוד.

מתי? הערב, 28 ביולי, החל מ-17:00

איפה? שדרות ירושלים 110, בניין המישלמה, יפו

להקת קלקסיקו בישראל

שבע שנים אחרי ביקורם השלישי בישראל, חוזרים חלוצי ז'אנר הטקס-מקס ואבירי הגל החדש של הקאנטרי-פולק להופעה בישראל במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שמלווה את צאת אלבומם החדש El mirador.

מתי? 30 ביולי

איפה? קו רקיע

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טל רמון משיק אלבום

המוזיקאי המוכשר טל רמון יוצא במופע השקה חגיגי שחושף לראשונה שירים חדשים מתוך אלבומו השני והחדש "עוד לא נגמר", המוקדש לאמו רונה רמון המנוחה. במופע יארח רמון את סיון טלמור.

מתי? 30 ביולי

איפה? גריי תל אביב

טריו גיא מינטוס וארבע סולניות האופרה הישראלית

האופרה הישראלית מעלה את Opera & Jazz - מופע חדש שמחבר בין אריות אהובות מעולם האופרה לבין עולם הג'אז על המקצבים המסעירים שלו. המופע יפגיש בין הפסנתרן והמלחין גיא מינטוס לבין ארבע סולניות האופרה - טל גנור, גוני כנעני, דניאלה סקורקה וענת צ'רני אליהם יצטרפו ארן הרדי (בס) ויונתן רוזן (תופים). את המופע מנהל אמנותית גיא מינטוס ומביימת שירית לי וייס.

מתי? 2 באוגוסט

איפה? בית האופרה, תל אביב

הארי פוטר על הבמה

לראשונה בישראל, הקהל יוכל להאזין לפילהרמונית הישראלית מבצעת בשלמותה את המוזיקה של ג'ון וויליאמס לסרט הראשון של אחת מסדרות הסרטים האהובות בהיסטוריה. הפילהרמונית הישראלית תבצע את פסקול הארי פוטר ואבן החכמים בקונצרט חי וכל זאת בעת הקרנת הסרט. הקהל יוכל לחוות מחדש את הקסם של הסרט המלא ברזולוציה גבוהה על גבי מסך ענק, תוך האזנה לפילהרמונית הישראלית מבצעת את המוזיקה הבלתי נשכחת.

מתי? 31 ביולי

איפה? היכל התרבות תל אביב

תל אביב דאנס

מרכז סוזן דלל מציג את פסטיבל תל אביב דאנס 2022, שייערך השנה במשך שבועיים וחצי, במסגרתו יוצגו 30 מופעים ממגוון רחב של תחומים. בין השאר יועלו יצירות מחול ישראליות (ביניהן פרמיירות של יוצרים מקומיים), מופעים לכל המשפחה, סדנאות לילדים, מופעים רב תחומיים (של אהד פישוף ודניאל סאן קריאף לדוגמא) ומופעי מחול בינלאומי.

מתי? 28 ביולי עד 13 באוגוסט

איפה? סוזן דלל, תל אביב

אגם 3.0 של קולבן דאנס

אחרי שהמופע הקודם של להקת המחול קולבן דאנס - "לחודים" - עלה ביוני 2021 ונוצר בהשראת הבדידות והאינטראקציות הטכנולוגיות שנכפו עלינו בתקופת התפשטות הקורונה, היצירה הנוכחית שואבת השראה מהשלב הטכנולוגי הבא, של חדירת המימד הוירטואלי ליותר ויותר תחומי חיים.

מתי? 31 ביולי

איפה? אולם ז'ראר בכר בירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • הארי פוטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully