וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחובק עם חיילת": התמונה עם הישראלית שסיבכה את הזמר המצרי

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 15:43

הזמר המצרי המפורסם מוחמד רמדאן חוטף אש אחרי שתועד עם צעירה ישראלית במסיבה באי מיקונוס שביוון בשבוע שעבר. הצעירה, מאיה זכריה, העלתה לטיקטוק תיעוד של רמדאן שר, רוקד איתה ומחבק אותה - ובן לילה התיעוד הפך לוויראלי ועורר סערה במצרים ובעולם הערבי

מוחמד רמדאן וישראלית. אינסטגרם, צילום מסך
התמונה עם מאיה שסיבכה את רמדאן/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר המצרי המפורסם מוחמד רמדאן חוטף אש אחרי שתועד עם צעירה ישראלית במסיבה באי מיקונוס שביוון בשבוע שעבר. הצעירה, מאיה זכריה, העלתה לטיקטוק תיעוד של רמדאן שר, רוקד איתה ומחבק אותה - ובן לילה התיעוד הפך לוויראלי ועורר סערה ברשתות החברתיות ובתקשורת המצרית והערבית.

בחלק מכלי התקשורת במצרים נכתב כי רמדאן חיבק "חיילת ישראלית" במהלך מסיבה, אך בכמה מקומות ברשתות החברתיות הובהר שהיא לא חיילת בסדיר, אלא היתה חיילת בעברה. עוד נכתב כי לא ברור אם רמדאן ידע על כך שהיא ישראלית, יהודיה וחיילת לשעבר.

מאיה זכריה, תושבת בית שמש, אמרה לכאן 11 כי הגיעה למיקונוס במסגרת חופשה משפחתית וברגע שנודע לה שמוחמד רמדאן, זמר שאותו היא מעריצה, נמצא במסיבה - היא החליטה להגיע אליו. "הוא לא ידע שאני ישראלית ולא שאל דבר".

עומר אדם עם הזמר המצרי מוחמד רמדאן. אינסטגרם, צילום מסך
הסערה האחרונה. רמדאן ועומר אדם/צילום מסך, אינסטגרם

לפני כשנתיים פרצה סערה עם אותו זמר בדיוק לאחר שעמוד רשמי בטוויטר של ישראל העלה תמונה של עומר אדם מחובק עם רמדאן באירוע מוזיקלי באיחוד האמירויות. מהר מאוד החל רמדאן לספוג אש וביקורת קשה - הן מצד גורמים רשמיים במצרים והן מצד גולשים ברשתות החברתיות. איגוד האמנים בארץ הנילוס החליט להשעות את פעילותו וקרא לפתוח בחקירה נגדו.

בתגובה פרסם רמדאן פוסט שבו הגיב על ההחלטה להשעותו: "אני מכבד את החלטת האיגוד למרות שהבהרתי מה הסיפור מאחורי התמונה שלי עם הישראלי. אמרתי שאני לא ידעתי במי מדובר ואילו הייתי יודע, הייתי לבטח מסרב להצטלם איתו. שנית, המקום שבו הצטלמנו הוא מסעדה ולא מסיבה פרטית. שרו שם שירים באנגלית, צרפתית, ערבית וגם בעברית (...). הייתי במדינה ערבית והמצב הזה חדש. למרות שהבהרתי לנשיא האיגוד את כל הדברים הללו, מנעו ממני לשחק במצרים. תודה לאיגוד השחקנים, תודה לחברת ההפקה שביטלה את סדרת הרמדאן שתוכננה לי, תודה לקהל שלא תמך בי. אני בוטח אך ורק באל".

גם איגוד העיתונאים במצרים החליט אז להחרים את רמדאן בגלל התמונה. הוחלט שם לא לפרסם את שמו או את תמונתו או חדשות בעניינו. העיתונאי מהאמירויות, חמד אל-מזרועי, שמצולם אף הוא בתמונה לצד עומר אדם ורמדאן, הבהיר בחשבון הטוויטר שלו כי רמדאן לא ידע כי מדובר בזמר ישראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • מצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully