וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמנמנה-נה-נה

28.12.2000 / 11:35

דנה קסלר על שובו המרטיט של הקדם אירוויזיון. אם לא בשביל המדינה, לפחות בשביל התסרוקת של אורנה דץ

חמש שנים עברו מאז הקדם אירוויזיון האחרון, ואני זוכרת אותו כאילו היה זה אתמול. ריטה עוד היתה פרחולינה צעירה ומופקרת עם כתפייה שמוטה, כל מיני להקות של יוצאי צוותי הווי עם וסטים צבעוניים ושמות בהשפעת המורה הראשונה שלי לפסנתר קיפצצו בחדווה (האם להקת אלגרו וסטקטו באמת השתתפו בקדם או שמא היה זה חלום בלהות?), היו מלא זמרות ליווי חינניות עם רגליים עבות, לכולם היו משקפי בטלנים, והיחידים שתמיד קיבלו כבוד היו אורנה ומשה דץ, כי הם כ-זה זוג י-פה.

גם השנה אורנה ומשה ישתתפו בקדם, רק שהפעם בתור מנחים, ואני בקושי יכולה לחכות לראות את התסרוקת החגיגית של אורנה. אורנה היא תמיד עם אצבע על הדופק כשזה מגיע לשיער, ואני מאוד מקווה שהיא לא עשתה תספורת פליסיטי. לפחות על מיכל אמדורסקי אפשר לסמוך ששום דבר לא יהרוס לה את הפן. בכלל נראה לי שעל מיכל אמדורסקי אפשר לסמוך.

חוץ ממיכל והמנחים יש עוד כמה אטרקציות השנה בקדם, שגם להן אני מחכה בכליון עיניים. היות ורוב המשתתפים השנה הם די אלמוניים, אי אפשר לדעת איך יהיה, אבל יש לי הרגשה שהשיר "אומללה-לה-לה" של שגיב כהן זה משהו שכדאי לחכות לו, שלא לומר השיר "ד"ר די.ג'יי" של אלון ז'אן, אח של סילבי. מקורות הדליפו ש"ד"ר די.ג'יי" הוא התשובה הישראלית לשיר ההוא של מדונה. יא אללה, איך שרוליק איינהורן לא חשב על זה קודם...

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully