וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרת גוש, דויד ברוזה ופסטיבל אנימיקס: 8 המלצות לתחילת אוגוסט

עודכן לאחרונה: 4.8.2022 / 11:55

אהוד בנאי מגיע לאשדוד, אפרת גוש תופיע בהרצליה, הסינמטק בתל אביב יארח פסטיבל קומיקס ואנימציה - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

אפרת גוש

12 שנה אחרי צאת אלבומה הקודם שזיכה אותה בתואר זמרת השנה, אחת היוצרות המעניינות בישראל חוזרת לבמה עם מופע חדש עם כל שיריה האהובים - שיכלול גם את השיר החדש "כוח גדול".

מתי? 4 באוגוסט

איפה? זאפה הרצליה

חגיגות 140 שנה לראשון לציון

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בישראל, חוגגת 140 שנה להיווסדה במגוון אירועים שיתפרסו לאורך כל השנה. פתיחת החגיגות יחלו בט"ב באב, היום שבו נוסדה העיר, במופע חגיגי בהשתתפות משה פרץ, שי גבסו, תום יער, עוז זהבי, סקאזי, מאיה אברהם, דנה פרידר, המדליסטים האולימפיים לינוי אשרם ופיטר פלצ'יק, טהוניה, שירן הוברמן.

מתי? 11 באוגוסט

איפה? גן המושבה, ראשון לציון

פנקס הקטן

סיפורו הקצר של הסופר האגדי דיימון ראניון (שתורגם גם לעברית והפך לשיר המופלא של ששי קשת) בעיבוד עכשווי של אנסמבל אספמיה על הגבול הדק שבין אהבה להערצה ובדרך לגאולה עצמית. את המחזה כתב דניאל בוצר וביימה דליה שימקו.

מתי? 9 באוגוסט

איפה? תיאטרון תמונע, תל אביב

פסטיבל אנימיקס

חמישה ימים מלאים של סרטי אנימציה באורך מלא (כולל הקרנות בכורה וסרטים מועמדים לאוסקר), אסופות סרטים קצרים למבוגרים וילדים, תערוכות במגוון רחב של נושאים ועוד. בנוסף, במסגרת הפסטיבל יתקיימו אירועי מחווה, סדנאות מיוחדות, הרצאות, מפגשי אמן, תערוכות, אירוע מיוחד ליקיר הפסטיבל זאב אנגלמאיר (המוכר בין היתר בזכות הדמות "שושקה"), מחוות מיוחדות ליורם טהרלב, לג'קי ממדור "הציור לילד" האהובה בידיעות אחרונות שחוגגת 60 שנה, ולזאב המאייר האגדי שהשנה מלאו 20 שנה לפטירתו.

מתי? 9-13 באוגוסט

איפה? סינמטק ת"א

אירועי קיץ באשדוד

קבוצת זאפה ועיריית אשדוד יקיימו שיתוף פעולה נרחב שיכלול בחודשים הקרובים מופעים, אירועים ופסטיבלים בעיר הדרומית. בין השאר יופיעו בעיר אהוד בנאי, חנן בן ארי, מארינה מקסימיליאן, משינה, התקווה 6 ועוד. בהמשך יופק בספטמבר פסטיבל לצעירים עם מיטב האמנים.

מתי? 9 באוגוסט (אהוד בנאי עם נושי פז)

איפה? מצודת ים אשדוד

דויד ברוזה בפארק תמנע

דויד ברוזה האחד והיחיד מגיע לפארק תמנע שבערבה הדרומית למופע ט"ו באב חגיגי עם כל השירים מכל התקופות.

מתי? 10 באוגוסט

איפה? פארק תמנע

אנו - מוזיאון העם היהודי

"אנו - מוזיאון העם היהודי" מציע בילוי קיץ לכל המשפחה תחת הכותרת "החמישייה הסודית". במהלך חודש אוגוסט כל המשפחה תצא למסע מסקרן ומלא הומור אחר "החמישייה הסודית" - דמויות היסטוריות של העם היהודי.

מתי? 9-25 באוגוסט

איפה? אנו, מוזיאון העם היהודי, אוניברסיטת תל אביב

טניה וינוקור

הכנרת הבינלאומית במופע חגיגי לט"ו באב עם מיטב שירי האהבה, באווירת ובהובלת אחד מכלי הנגינה הרומנטיים ביותר - הכינור. מופע שכולו פיוז'ן של צועני, ספרדי, יהודי וקצת ים-תיכוני.

מתי? 11 באוגוסט

איפה? בלה צ'או בר, מוהליבר 10, ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully