וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית אן הייש הייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה

עודכן לאחרונה: 6.8.2022 / 10:15

השחקנית האמריקנית אן הייש ריסקה את מכוניתה אל תוך בית בלוס אנג'לס, שם רכבה עלה בלהבות. מכבי האש חילצו אותה והשתלטו בקושי רב על האש. הייש פונתה לבית החולים והיא מאושפזת ומונשמת

השחקנית אן הייש. Jesse Grant/Getty Images, GettyImages
התרסקה לתוך בית/GettyImages, Jesse Grant/Getty Images

השחקנית האמריקנית אן הייש הייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה ביום שישי שהותירה אותה עם כוויות קשות ומונשמת בבית החולים, כך מדווחים כלי התקשורת בארצות הברית.

על פי הדיווחים, השחקנית נסעה בסביבות הצהריים ברכב המיני קופר הכחול שלה ברחוב פרברי בלוס אנג'לס והתנגשה במוסך של מתחם דירות. על פי אתר TMZ, עוברי אורח ניסו לעזור להייש לצאת מהרכב, אך היא היא נסעה לאחור והמשיכה לנהוג במהירות (ראו סרטון למטה) עד שהתנגשה בבית נוסף, שם מכוניתה עלתה בלהבות.

בצילום וידאו מהאוויר של Fox11 (ראו סרטון שני למטה), ניתן לראות שהרכב התרסק עמוק בתוך המבנה, ומתוכו העשן מיתמר החוצה. הייש פונתה באלונקה בעודה בהכרה על ידי כוחות כיבוי האש של לוס אנג'לס, והיא מאושפזת ומונשמת, על פי TMZ. מטעם מחלקת כיבוי האש נמסר לדדליין הוליווד כי 59 לוחמי אש נאבקו בלהבות העיקשות במבנה הניזוק במשך מעל שעה, עד שהצליחו לבסוף לכבות אותה.

ברקע ניתן לראות את מכוניתה של הייש נוסעת במהירות

הייש בת ה-53 זכתה להכרה כשכיכבה באופרת הסבון "עולם אחר" בין השנים 1987 ל-1991, שזיכתה אותה בפרס אמי לתוכניות יום. היא הפכה מוכרת יותר במיינסטרים בסוף שנות ה-90 עם תפקידים בסרטים כמו "דוני ברסקו", "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", "שישה ימים, שבעה לילות" ו"חזרה למלזיה". היא כיכבה גם בטלוויזיה בסדרות כמו "גברים על עצים", "מצויד" ולאחרונה בסדרה "בית המשפט!". בקרוב היא צפויה לככב לצד הזמר דה וויקנד ב-The Idol, סדרה חדשה של יוצר "אופוריה", סאם לווינסון.

להייש הייתה מערכת יחסים עם הקומיקאית אלן דג'נרס מ-1997 עד 2000. שבע שנים אחרי כן היא נישאה לשחקן ג'יימס טאפר שכיכב לצידה ב"גברים על עצים", והשניים התגרשו ב-2018.

  • עוד באותו נושא:
  • אן הייש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully