וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזעקות הגיעו גם אל "האח הגדול" - זה מה שעשתה ההפקה

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 18:26

כמו בעבר כשהיה סבב לחימה וטילים מעזה בזמן ששודרה עונה של "האח הגדול", גם הפעם נשמעה אזעקה בבית ותפסה את הדיירים לא מוכנים. זה מה שקרה

האח הגדול מעדכן את הדיירים על אזעקת האמת שנשמעה באיזור נוה אילן, 7 באוגוסט 2022/מתוך "האח הגדול", רשת 13

המצב הביטחוני לא פוסח גם על וילת "האח הגדול", גם הפעם. הבוקר (ראשון) תושבי הבית, שנמצא בנווה אילן ליד ירושלים, שמעו לראשונה אזעקה על ירי הטילים מעזה, מה שאילץ את ההפקה לספר להם על האירועים. צפו ברגע שבו האח הגדול עדכן את הדיירים על אזעקת האמת (מעל).

מהפקת "האח הגדול" נמסר היום: "בעקבות האזעקה שנשמעה הבוקר באזור ירושלים, דיירי 'האח הגדול' נכנסו למרחב מוגן במתחם הבית והם עודכנו על המצב הביטחוני".

בערוץ "האח הגדול", המוקדש למתרחש בווילה 24 שעות ביממה במשך שבעה ימים בשבוע, הופסק השידור כשהחלה האזעקה.

האח הגדול 2022. רשת 13, צילום מסך
האזעקה נשמעה גם שם. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

זו אינה הפעם הראשונה שמשתתפי "האח הגדול" חווים אזעקת אמת. זה קרה גם בעונת 2014 (שטל גלבוע זכתה בה), כשהתוכנית עוד שודרה בקשת, ושוב בעונת 2018 (שבה זכה ישראל אוגלבו). אזעקה זעזעה את הדיירים. הם עזבו את מה שעשו ורצו אל המרחב המוגן. חוקי הפורמט העולמי דורשים לחסום מהמשתתפים את מה שקורה בחוץ, אך כמובן שאין ברירה אלא לספר להם במקרה כמו זה.

בתוך כך, בשל המצב רשת 13 פותחת את ערוץ "האח הגדול" בחינם. הערוץ - שמשודר באפיק 26 בהוט, יס, סלקום ופרטנר - ייפתח בכל רחבי הארץ בהדרגה עד היום בצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully