וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המילף המקורית מ"אמריקן פאי": בזכות התפקיד שכבתי עם יותר מ-200 גברים

8.8.2022 / 0:13

השחקנית ג'ניפר קולידג' אומרת שהיא זכתה ל"הרבה אקשן מיני" ו-"שכבה עם 200 גברים" לאחר ששיחקה את האימא הפתיינית בקומדיה "אמריקן פאי" ב-1999

הטריילר לסרט "אמריקן פאי"/יונייטד קינג

עבור דור שלם של גברים, ג'ניפר קולידג' תהיה ידועה לנצח בתור האימא הפתיינית האולטימטיבית מסרטי "אמריקן פאי", שם שיחקה את אימא של סטיפלר (שון וויליאם סקוט) שהופכת למושא תשוקה כמעט מיתולוגי עבור רבות מהנערים בסרט' שיצא ב-1999 (כן, גם אנחנו מרגישים זקנים) .

הסרט הזה למעשה המציא את המונח "MILF" (ראשי תיבות של "אמא שאני רוצה לז@!"), סלנג שעדיין נמצא בשימוש נרחב שני עשורים מאוחר יותר ואפילו הפך לקטגוריית פורנו, אבל כפי שחשפה קולידג' עצמה בראיון שהעניקה בסוף השבוע ל"ווראייטי", לתפקיד הייתה השפעה ארוכת טווח גם בחייה הפרטיים.

"יצאו לי הרבה דברים טובים מזה שהייתי MILF, והשגתי הרבה אקשן מיני בזכות אמריקן פאי", היא אמרה. "היו כל כך הרבה יתרונות בזה שעשיתי את הסרט הזה. כלומר, היו משהו כמו 200 גברים שלעולם לא הייתי שוכבת איתם בלעדיו". היא סיפרה בראיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בה מספרת על מה התפקיד השיג לה

ג'ניפר הודתה שלפני שהופיעה באמריקן פאי, היא נאבקה במשך עשרות שנים למצוא עבודה בתעשייה, מה שהותיר אותה עם הרגשה שאין לה מה להפסיד: "עשר שנים מחיי עשיתי אודישנים, ושום דבר מזה לא השיג לי עבודה. הפחד נעלם כשאתה כל כך רגיל להפסיד. יש בזה קצת חופש".

לאחר שהשתתפה בסרטי אמריקן פאי היא המשיכה עם תפקידי משנה בולטים בסרטים "לא רק בלונדינית" ו-"סיפור סינדרלה" ולאחר מכן בתפקיד קבוע שגנב את ההצגה בסיטקום "מרוששות". לאחרונה היא זכתה במועמדות לאמי לתפקיד שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בדרמה הסאטירית המצליחה "הלוטוס הלבן" של HBO.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully