וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבה של השחקנית אן הייש חמור אף יותר מכפי שהיה נדמה, אחרי התאונה הקשה שהייתה מעורבת בה

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 8:57

השחקנית האמריקנית אן הייש "במצב קריטי מאוד" ומחוסרת הכרה מאז שסוף השבוע האחרון ריסקה את מכוניתה אל תוך בית וגרמה לרכב ולמבנה לעלות באש. היא סובלת מכוויות קשות, נדרשת להנשמה מלאכותית ונמצאת בתרדמת מאז זמן קצר אחרי האירוע

אן הייש. Amy Sussman/Getty Images, GettyImages
משפחתה ביקשה שיתפללו עבורה. אן הייש/GettyImages, Amy Sussman/Getty Images

אן הייש במצב חמור אף יותר מכפי שהיה נדמה בתחילה, אחרי שהייתה מעורבת בתאונת דרכים קשה ביום שישי האחרון. נציג מטעמה של השחקנית האמריקנית מסר לכלי התקשורת בארצות הברית כי "בשלב הזה אן נמצאת במצב קריטי ביותר. יש לה פגיעה ריאתית משמעותית הדורשת הנשמה מלאכותית וכוויות שדורשות התערבות כירורגית. היא בתרדמת ולא שבה להכרה מאז זמן קצר לאחר התאונה". משפחתה ביקשה שיתפללו עבורה.

הייש נסעה בצהרי יום שישי ברכבה ברחוב פרברי בלוס אנג'לס והתנגשה במוסך של מתחם דירות. על פי אתר TMZ, עוברי אורח ניסו לעזור להייש לצאת מהרכב, אך היא היא נסעה לאחור והמשיכה לנהוג במהירות (ראו סרטון למטה) עד שהתנגשה בבית נוסף, שם מכוניתה עלתה בלהבות.

בצילום וידאו מהאוויר של Fox11 (ראו סרטון שני למטה), ניתן לראות שהרכב התרסק עמוק בתוך המבנה, ומתוכו העשן מיתמר החוצה. הייש פונתה באלונקה בעודה בהכרה על ידי כוחות כיבוי האש של לוס אנג'לס, והיא מאושפזת ומונשמת, על פי TMZ. מטעם מחלקת כיבוי האש נמסר לדדליין הוליווד כי 59 לוחמי אש נאבקו בלהבות העיקשות במבנה הניזוק במשך מעל שעה, עד שהצליחו לבסוף לכבות אותה.

ברקע ניתן לראות את מכוניתה של הייש נוסעת במהירות

הייש בת ה-53 זכתה להכרה כשכיכבה באופרת הסבון "עולם אחר" בין השנים 1987 ל-1991, שזיכתה אותה בפרס אמי לתוכניות יום. היא הפכה מוכרת יותר במיינסטרים בסוף שנות ה-90 עם תפקידים בסרטים כמו "דוני ברסקו", "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", "שישה ימים, שבעה לילות" ו"חזרה למלזיה". היא כיכבה גם בטלוויזיה בסדרות כמו "גברים על עצים", "מצויד" ולאחרונה בסדרה "בית המשפט!". בקרוב היא צפויה לככב לצד הזמר דה וויקנד ב-The Idol, סדרה חדשה של יוצר "אופוריה", סאם לווינסון.

להייש הייתה מערכת יחסים עם הקומיקאית אלן דג'נרס מ-1997 עד 2000. שבע שנים אחרי כן היא נישאה לשחקן ג'יימס טאפר שכיכב לצידה ב"גברים על עצים", והשניים התגרשו ב-2018.

  • עוד באותו נושא:
  • אן הייש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully