וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנפצעה אנושות בתאונה: השחקנית אן הייש הלכה לעולמה

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 8:28

שבוע אחרי שנפצעה אנושות בתאונה שבה התנגשה עם רכבה בבית, השחקנית אן הייש (53) הלכה לעולמה. באתר 'דדליין' נמסר כי היא מתה מוות מוחי, כי לבה פועם והיא עדיין מחוברת למכונות הנשמה, וזאת רק כדי לבדוק אם איבריה מתאימים לתרומה. בנה: "נותרנו עם עצב עמוק"

השחקנית אן הייש. Jesse Grant/Getty Images, GettyImages
סוף עצוב. הייש/GettyImages, Jesse Grant/Getty Images

שבוע אחרי שנפצעה אנושות בתאונת דרכים ונאבקה על חייה - השחקנית אן הייש מתה מוות מוחי. נציגיה מסרו כי לבה פועם והיא עדיין מחוברת למכונות הנשמה, וזאת רק כדי לבדוק אם איבריה מתאימים לתרומה. בשבוע האחרון הייתה הייש מחוברת למכונת הנשמה. היא הייתה בתרדמת ולא שבה להכרה.

בנה הומר מסר: "אחי אטלס ואני איבדנו את אימנו. אחרי שישה ימים של רכבת הרים רגשית בלתי נתפסת, אני נותר עם עצב עמוק וחסר מילים. במהלך ששת הימים הללו פנו אלינו אלפי חברים, מעריצים ובני משפחה. אני אסיר תודה על אהבתם ועל התמיכה שלהם באבא שלי ובאמי החורגת שהמשיכו להיות סלע עבורי בתקופה הזו".

הייש נסעה ביום שישי שעבר ברכבה ברחוב פרברי בלוס אנג'לס והתנגשה במוסך של מתחם דירות. על פי אתר TMZ, עוברי אורח ניסו לעזור להייש לצאת מהרכב, אך היא היא נסעה לאחור והמשיכה לנהוג במהירות עד שהתנגשה בבית נוסף, שם מכוניתה עלתה בלהבות. בצילום וידאו מהאוויר, ניתן לראות שהרכב התרסק עמוק בתוך המבנה, ומתוכו העשן היתמר החוצה. הייש פונתה באלונקה בעודה בהכרה על ידי כוחות כיבוי האש של לוס אנג'לס.

על פי החשד, אן הייש הייתה תחת השפעת קוקאין ואולי פנטניל בזמן תאונת הדרכים הקשה שלה ביום שישי שעבר. מקורות במשטרת לוס אנג'לס אמרו ביום חמישי ל-TMZ כי תוצאות בדיקות הדם של השחקנית היו חיוביות עבור שני החומרים. עם זאת, אנשי אכיפת החוק סייגו ואמרו שייתכן כי פנטניל ניתן להייש בבית החולים כדי לסייע בטיפול בכאביה אחרי התאונה.

אן הייש. Amy Sussman/Getty Images, GettyImages
אן הייש/GettyImages, Amy Sussman/Getty Images

הייש בת ה-53 זכתה להכרה כשכיכבה באופרת הסבון "עולם אחר" בין השנים 1987 ל-1991, שזיכתה אותה בפרס אמי לתוכניות יום. היא הפכה מוכרת יותר במיינסטרים בסוף שנות ה-90 עם תפקידים בסרטים כמו "דוני ברסקו", "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון", "שישה ימים, שבעה לילות" ו"חזרה למלזיה". היא כיכבה גם בטלוויזיה בסדרות כמו "גברים על עצים", "מצויד" ולאחרונה בסדרה "בית המשפט!". בקרוב היא הייתה אמורה לככב לצד הזמר דה וויקנד ב-The Idol, סדרה חדשה של יוצר "אופוריה", סאם לווינסון.

להייש הייתה מערכת יחסים עם הקומיקאית אלן דג'נרס מ-1997 עד 2000. שבע שנים אחרי כן היא נישאה לשחקן ג'יימס טאפר שכיכב לצידה ב"גברים על עצים", והשניים התגרשו ב-2018. היא הותירה אחריה שני בנים.

  • עוד באותו נושא:
  • אן הייש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully