וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכנס לנעלי רונית אלקבץ: מירי מסיקה תככב במחזמר "ביקור התזמורת" בלונדון

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 10:07

מסיקה תגלם את דינה, מי שמארחת את התזמורת המצרית בעיירה בלב המדבר הישראלי. המחזמר עולה בלונדון בתיאטרון Donmar Warehouse ובהמשך יעבור לווסט אנד. מסיקה: "תיאטרון זו אהבה גדולה שלי ומבחינתי זו הגשמת חלום"

עכשיו אתה חוזר בחזרה - מירי מסיקה באולפן וואלה/במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

הזמרת והשחקנית מירי מסיקה נבחרה לגלם את אחד התפקידים הראשיים במחזמר "ביקור התזמורת" שיעלה בתיאטרון Donmar Warehouse בלונדון. "ביקור התזמורת" יעלה תחילה שם ובהמשך צפוי לעבור לווסט אנד. מסיקה נבחרה לתפקיד של דינה (אשר גולמה על ידי רונית אלקבץ בסרט - ו"ת) לאחר מאות אודישנים שנעשו באירופה , ארה"ב וישראל.

המחזמר כאמור מבוסס על הסרט הישראלי בעל אותו שם משנת 2007, אשר ביים ערן קולירין וזכה ב-8 פרסי אופיר. הסרט עובד למחזמר שעלה בברודווי שבניו יורק, שם הוא זכה בעשרה פרסי טוני ובפרס גראמי על הפסקול.

מירי החלה את דרכה כשחקנית בהצגה "שלמה המלך ושלמי הסנדלר" במקביל לפריצתה כזמרת. בין השאר היא שיחקה גם בהצגות "עלובי החיים", "עוד חוזר הניגון", בסרט "שלוש אמהות" ועוד. מסיקה מסרה: "זה כבוד גדול עבורי ואני מלאת התרגשות להשתתף במחזמר ולהיות חלק מהתיאטרון ההיסטורי והמכובד הזה. תיאטרון זו אהבה גדולה שלי ומבחינתי זו הגשמת חלום".

בתוך כך, הבוקר מוציאה מסיקה את השיר "מרחק הזמן" אותו כתבה והלחינה עבורה חברתה הטובה קרן פלס. הרבה שנים עברו מאז השיר האחרון בו שיתפו פעולה. שיר זה שייך לפרויקט "שקופים 2" של פלס בו היא מארחת אמנים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully