וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאזם ושרין מיררו בבכי: דינה הודחה מבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 13.8.2022 / 23:06

אחרי 68 ימים, דינה ערמי שמחי היא המודחת העשירית מבית "האח הגדול". מי שהיו ברשימת ההדחה אך נותרו בבית בהתאם להצבעת הצופים הם אופק, בר, נתנאל, קאזם, ריוואה ושחף. כעת נותרו 14 דיירים בבית

האח הגדול | דינה מספרת על הפדיחה שכמעט גרמה לה להתעלף/מתוך "האח הגדול", רשת 13

דינה ערמי שמחי היא המודחת העשירית באח הגדול (רשת 13): אחרי 68 ימים, דינה הודחה מהבית. מי שהיו ברשימת ההדחה לצדה אך נותרו בבית בהתאם להצבעת הצופים הם אופק, בר, נתנאל, קאזם, ריוואה ושחף. כעת נותרו 14 דיירים בבית. ביום רביעי האחרון הודחו שני דיירים - דוד ולירן. חבריה של דינה לבית האח הגדול, קאזם, שרין וריוואה, מיררו בבכי כשהתקבלה הבשורה על ההדחה הדרמטית.

לפני כשבועיים הודחה אחת המתמודדות החזקות ביותר העונה - דיאן שוורץ. אחרי כמה ימים שבמהלכן ירדה למחתרת ולא העניקה ראיונות, שברה דיאן שתיקה ופרסמה באינסטגרם תגובה ראשונה: "הגעתי ל'אח הגדול' במטרה להגדיל את החשיפה שלי לעוד קהלים ולמנף את הקריירה שלי כדוגמנית בארץ שלי. נשאבתי לתוך סיר לחץ מטורף שהוציא ממני דברים שלא יוצאים ביום-יום. פתאום ריבים על אוכל, על מקומות ישיבה, על קידוש, על סיגריות. הרגשתי בודדה, מותקפת, מאוהבת, שמחה, עצובה, מדוכאת, מתגעגעת.

"כל רגש כזה בתוך בית האח הגדול הוא על 200. חסר פרופורציות. אני יודעת מה עברתי בתוך הבית, מה הרגשתי, מה נאמר לי, וברור לי שלמי שלא שם קשה להבין את העוצמות של כל רגע ורגע בבית הזה. היו פעמים שהתנסחתי בצורה מוגזמת והעלבתי. ובאמת, שאני התנצלתי בבית בפני מי שפגעתי ועוד אתנצל בפני מי שלא הספקתי, ומתנצלת עכשיו בפניכם, הצופים, שנפגעו מהאימרות שלי. המשחק החברתי והניתוק מהעולם שבחוץ לקח אותי לקיצון שלי עם עצמי.

האח הגדול | דינה מספרת על העבודות שלה. צילום מסך, רשת
הודחה. דינה/רשת, צילום מסך

"ייקח לי עוד זמן להשלים ולעכל הכל, ובינתיים, אני מאמינה שעוד ניפגש - ברחוב, בסופר, בצילומים, באירועים. לפני שאתם אומרים "פיפי, חרטטנית, ממציאה, הכי לא קרה", תנו צ'אנס ונסו להכיר אותי באמת - בלי מצלמות, בלי תסריטים או משימות תקציב שבועיות. ותזכרו, מה שרואים מכאן לא רואים משם. מקווה שתצליחו לשמור לי קמצוץ של חסד, בקרוב נדבר על הכל".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully