וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 שנים לאחר מותו: פסטיבל ראשון לציון יקיים ערב מחווה לאריק איינשטיין

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 10:25

פסטיבל, שיתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 11-15 באוקטובר, יהיה בסימן חגיגות 140 שנה לראשון לציון בהשתתפות עשרות אמנים. בין השאר יעלה מופע המוקדש לאריק איינשטיין בהשתתפות ברי סחרוף, יוני רכטר, עידן עמדי, דיקלה ושלומי שבת

פסטיבל ראשון לציון, אחד מפסטיבלי המוזיקה הגדולים בישראל, יוצא לדרך זו השנה ה-34. הפסטיבל, שיתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 11-15 באוקטובר, יהיה בסימן חגיגות 140 שנה לראשון לציון בהשתתפות עשרות אמנים.

הפקת המקור המובילה שתפתח את הפסטיבל תתקיים ב-11.10 בלייב פארק ראשון לציון עם "זו אותה האהבה", מופע חגיגי וחד פעמי המוקדש לאריק איינשטיין המנוח, שיתקיים בשיתוף פעולה עם בני משפחתו של הזמר. במופע ישתתפו אסתר רדא, ברי סחרוף, דויד ד'אור, דיקלה, יובל דיין, יוני רכטר, כנסיית השכל, מיקי גבריאלוב, עידן עמדי, עמיר בניון, שירה גבריאלוב ושלומי שבת.

המופע בהשתתפות התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון בניצוחו של אילן מוכיח וניהול אומנותי של מאיה פוגל. את המופע יערוך יואב קוטנר.

אריק איינשטיין בקמפיין לפולגת. ראובן קסטרו
אריק איינשטיין/ראובן קסטרו

בנוסף יתקיים מופע שיחגוג 20 שנה ליצירתו של שמעון בוסקילה, שבו יארח את שלמה ארצי, מארינה מקסימיליאן וקובי אפללו ; מופע של עידן עמדי; דני סנדרסון יארח את אביב גפן, גידי גוב והדג נחש. עוד יתקיימו מופעים של חוה אלברשטיין, אהוד בנאי, הראל סקעת ויובל דיין. ברחבי העיר יתקיימו גם מופעי חוצות, ביניהן מופע משותף של אברהם טל ואודיה, וכן זהבה בן ורביב כנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully