וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית תיאטרון ירושלים יפעת צחי קיראל מונתה למנכ"לית הקאמרי

עודכן לאחרונה: 18.8.2022 / 14:27

מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי וראש עיריית תל אביב-יפו הכריזו על מינויה של יפעת צחי-קיראל כמנכ"לית החדשה של התיאטרון הקאמרי במקום רן גואטה

יפעת צחי-קיראל מנכ"לית התיאטרון הקאמרי. רמי זרנגר,
צחי קיראל/רמי זרנגר

מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי וראש עיריית תל אביב-יפו הכריזו על מינויה של יפעת צחי- קיראל כמנכ"לית החדשה של התיאטרון הקאמרי במקום רן גואטה. ההחלטה התקבלה לאחר דיונים של הוועד המנהל והתייעצות עם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ושר התרבות חילי טרופר. צחי קיראל כיהנה בתור מנכ"לית תיאטרון ירושלים בשנים האחרונות. היא תהיה האישה הראשונה שתיכנס לתפקיד זה בקאמרי.

רון חולדאי מסר: "אני מברך את יפעת צחי-קיראל. הקאמרי הינו ספינת הדגל של התרבות במדינת ישראל עם הכרה בינלאומית. בטוחני כי יפעת בעלת הניסיון והכישורים, תוביל את התיאטרון לשיאים חדשים". טרופר מסר: "ברכות ליפעת צחי-קיראל על בחירתה לשמש כמנכ"לית תאטרון הקאמרי. הקאמרי הינו תאטרון חשוב ומרכזי בתרבות הישראלית עם עשיה רחבה ועשירה. איחולי הצלחה לצחי-קיראל בתפקידה החדש והמשמעותי".

יפעת צחי- קיראל, מנכ"לית הקאמרי הנכנסת: "אני רואה בתפקיד כבוד ואתגר גדול".

יפעת צחי-קיראל, מכהנת ב-16 השנים האחרונות כמנכ"לית תיאטרון ירושלים. בעברה כיהנה צחי-קיראל בתפקידים בכירים בחדשות 10, חברת צ'רלטון לשידורי ספורט, במינהלת ההקמה של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, ובתפקידים בכירים נוספים בשוק התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully