וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי ריבו ואיחוד של להקת שפתיים: מה מצפה השנה בפסטיבל אושפיזין מוזיקלי באשדוד?

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 9:13

ההרכב המיתולוגי משדרות יארח את קובי אוז, חגית יאסו ואלי לוזון במופע חגיגי בפסטיבל הדרומי. וגם: שלום חנוך במופע אקוסטי, צלילי העוד שיארחו את איש השירה בציבור גבי ברלין, מופע משותף של שלומית אהרון, הכל עובר חביבי ושלושת הטנורים ומחוות לזהר ארגוב ואריס סאן

חיים אוליאל, מנהיג להקת "שפתיים". אלדד רפאלי,
מאחד את "שפתיים". חיים אוליאל/אלדד רפאלי

להקת שפתיים תתאחד השנה בפסטיבל אושפיזין מוזיקלי באשדוד - כך נודע הבוקר (רביעי). הפסטיבל שיתקיים בחול המועד סוכות, 18-11 באוקטובר, נערך זו השנה השביעית.

להקת שפתיים משדרות, בהנהגת חיים אוליאל, זכתה להצלחה בשנות ה-90 עם עיבודים מקוריים למוזיקה מרוקאית בעיקר. במופע האיחוד תארח הלהקה את קובי אוז, שהיה בעבר חבר בהרכב, וכן את אלי לוזון וחגית יאסו.

התכנייה השנתית כוללת עוד שלל מופעים מבטיחים. בין היתר, ישי ריבו יארח את עמיר בניון באמפי אשדוד; שלום חנוך יופיע עם גרסת 2022 של המופע האקוסטי "יציאה"; שלומית אהרון, הכל עובר חביבי ושלושת הטנורים יעלו את המופע המשותף שלהם; ולהקת צלילי העוד ורמי דנוך יארחו את איש השירה בציבור גבי ברלין במפגש חוצה עדות.

צלילי העוד. אפי דן,
מככבים בפסטיבל. צלילי העוד/אפי דן

ועוד צפויים לאורך ימי הפסטיבל גם מופע מחווה לזהר ארגוב בהובלת מתי סרי ובהשתתפות זמרים כמו יואב יצחק, יסמין לוי, אבנר גדסי, שימי תבורי, אביבה אבידן, סגיב כהן ואמנון ארגוב, אחיו של הזמר; מופע מחווה לאריס סאן בהשתתפות איזקיס, אסנת זנו ולהקת האגדה היוונית; להקת הפלמנקו רמנגאר במופע "ALBOREANDO"; הפסנתרנית אורית וולף והמתופף דורון רפאלי במופע שמחבר מוזיקה קלאסית, ג'אז ומוזיקת עולם; מופע משותף של זמרת השאנסונים טילדה רג'ואן וזמר הטנור דודו פישר, שיכלול שירים ממחזות זמר וסרטים, חזנות, שירים צרפתיים, עבריים, וכמו גם כאלו בלדינו וביידיש; "טוסובקה" - מופע של "שירת הגירה", ספוקן וורד וסיפורים אישיים של אמנים צעירים, מיוצאי ברית המועצות: אלקס ריף, שמואל זלצר, אריק אבר וקמילה; ולהקת "ציפורי שיר" האשדודית, שיחד עם להקת "הסמבטיון" מקריית עקרון ולהקת "האספניולים" מחולון תבצע ממיטב הקלאסיקה הישראלית. בנוסף, שלל הרכבים של הקונסרבטוריון העירוני "אקדמא" יקיימו מופעים בחינם בכלל מוקדי הפסטיבל, להנאת הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully