וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: לפני ההופעה הגדולה שלה בפארק הירקון - נועה קירל מתרגשת עד דמעות

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 17:27

מחר בערב תיערך ההופעה של נועה קירל בפארק הירקון. לקראתה הגיעה הזמרת היום למקום כדי לראות את ההכנות, והמראה של הבמה הגדולה הביא אותה לדמעות. צפו בקטע

אירוויזיון 2023: נועה קירל מוכרזת רשמית כנציגת ישראל/מערכת וואלה!

מחר (רביעי) תיערך ההופעה הגדולה של נועה קירל בפארק הירקון בתל אביב, מול עיניהם של 33 אלף צופים בקירוב. בכך תירשם קירל כזמרת הצעירה ביותר בישראל שתעשה זאת.

בימים האחרונים קירל בילתה בחזרות אינטנסיביות לקראת האירוע, ואתמול הגיעה לפארק כדי לראות את ההכנות ואת הבמה שנבנתה לקראתה. כשראתה את המחזה, לא הצליחה לשלוט ברגשותיה ופרצה בבכי.

"אתמול ראיתי את הבמה בפעם הראשונה והתגובה שלי לא איחרה להגיע כמו שאתם רואים", כתבה באינסטגרם. "הבוקר התבשרתי שנמכרו 33,000 כרטיסים ואנחנו בסולד אאוט! תודה לכם, לכל אחד ואחת מכם, זה לא מובן לי מאליו! מחר. פארק הירקון. אתם ואני. אמאל'ה".

קירל תארח בהופעה בין היתר את סטפן, גייל ושחר סאול. על מופע החימום אמונה ואלרי חמאתי.

השערים להופעה מחר ייפתחו ב-18:30. מההפקה ממליצים להשאיר את הרכב והפקקים מאחור, ולהשתמש ברכבות הסדירות והמיוחדות שרכבת ישראל מעמידה לרשות הקהל אל המופע ובסיומו. לקראת המופע תתוגבר תחנת תל אביב האוניברסיטה הסמוכה בדיילים, מאבטחים ומנהלים. כמו כן, יושהו ביום זה עבודות החשמול, המתבצעות מידי לילה בקו החוף, כדי לאפשר לעשרות אלפי המשתתפים באירוע לחזור באמצעות הרכבת, אל יעדים צפוניים.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully