וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד נאהב אחד את השני": צפו בחיבוק המרגש של סטטיק ובן אל אחרי ההודעה על פירוק

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 21:02

שני הזמרים, שהכריזו הבוקר על סיום הפעילות המשותפת בתום שבע שנות פעילות, אישרו כי יעלו את כל ההופעות שהתחייבו אליהן טרם ההודעה. שתיים מתוכן מתקיימות הערב, באירוע של משרד העלייה והקליטה באמפי נוף הגליל, ובפארק עפולה. צפו בקטע מרגש מתוך הופעתם בצפון

סטטיק ובן אל/צלום: דוברות עיריית עפולה

סטטיק ובן אל תבורי אולי הכריזו הבוקר על סיום הפעילות המשותפת בתום שבע שנות פעילות, אך הדגישו כי יערכו את כל ההופעות שהתחייבו עליהן טרם ההחלטה. הערב מופיעים השניים בצפון הארץ, תחילה באירוע של משרד העלייה והקליטה לעולים חדשים באמפי נוף הגליל - ובחלקה תוכלו לצפות פה בסרטון למטה - ובהמשך הערב בפארק עפולה.

במהלך ההופעה בעפולה צעקו כמה בני נוער מהקהל לעבר הצמד "אל תיפרדו". בתגובה נעמדו סטטיק ובן אל מול הקהל וסטטיק אמר: "בטח שמעתם וראיתם אבל יש דברים שלא נאמרו. חשוב שתדעו שאני ובן אל מאד אוהבים אחד את השני ותמיד נאהב אחד את השני. לך, בן אל, אני רוצה לומר שזה היה כבוד 7 השנים האלו להיות לצדך. אני אוהב אותך על מלא". השניים התחבקו לקול מחיאות הכפיים מהקהל.

צפו בקטע המלא למעלה

ההופעה בנוף הגליל:

בווידאו: אחרי הודעת הפרידה, סטטיק ובן אל במהלך הופעה בנוף הגליל/קרדיט: משרד העלייה והקליטה

הבוקר כאמור הכריז סטטיק על פרידה שלו ושל בן אל בפוסט באינסטגרם: "אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם סדר בכל השמועות והבלאגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרויקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים. משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות אלפי הופעות בארץ ובחו"ל ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכול בזכותכם", כתב

הוא הדגיש כי הפרידה נעשית ברוח טובה. "ההחלטה הזו לא הייתה קלה, אבל היא גם לא חדשה. אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרוייקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוסיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחוייבות אחרת תקויים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אותכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. נתראה בגלגול החדש שלנו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
מפרקים את החבילה. סטטיק ובן אל/ראובן קסטרו

סטטיק ובן אל פרצו יחד לפני כשבע שנים, עם שורת להיטים וקליפים מצליחים, בהם "ברבי", "סלסולים" (שיר השנה של רשת ג' בשנת תשע"ו), "כביש החוף", "סתם", "הכול לטובה", "זהב", "טודו בום", "אפס מאמץ" עם נטע ברזילי, "יאסו" עם עדן בן זקן וסטפן לגר (שיר השנה של כאן ג' בשנת תשע"ט), ועוד. לאורך התקופה, הם הוציאו שני-מיני אלבומים, האחרון שבהם הוא "כאורה" עם עומר אדם, שיצא השנה. ברבים מהשירים הם שיתפו פעולה יחד עם המפיק ג'ורדי, ויחד הם נחשבו לאחד הכוחות המשמעותיים והמצליחים בגל הפופ הישראלי החדש.

לאור ההצלחה, השניים אף ניסו לפנות לקריירה בינלאומית, שלא המריאה למרות כמה סינגלים בינלאומיים. במקביל, השניים גם הופיעו יחד כצמד בתכניות הריאליטי "הכוכב הבא" ו"הזמר במסכה".

בשנה האחרונה סבבו כמה שערוריות את חייהם הפרטיים של הצמד. בנוסף לכך, אתמול, במהלך הופעה של השניים באילת, עמוד תאורה נפל על הקהל ופצע שתי ילדות באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully