וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ג'ו אי. טאטה (נאט מ"בוורלי הילס 90210") הלך לעולמו בגיל 85

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 20:43

השחקן איאן זירינג, שגילם את סטיב באותה סדרה, הודיע באינסטגרם על מותו של טאטה, שגילם את הבעלים של "פיץ' פיט" בסדרת הלהיט בוורלי הילס 90210 וספד לו: "הוא היה אחד האנשים הכי שמחים שעבדתי איתם אי פעם"

בוורלי הילס 90210/פתיח רשמי

השחקן ג'ו אי. טאטה, מי שגילם את נאט, הבעלים של הדיינר "פיץ' פיט" בסדרה המצליחה "בוורלי הילס 90210" הלך לעולמו בגיל 85. השחקן איאן זירינג, שגילם את סטיב באותה סדרה, הודיע באינסטגרם על מותו וספד לו: "הוא היה אחד האנשים הכי שמחים שעבדתי איתם אי פעם. הוא היה נדיב בחוכמתו ובאדיבותו. על אף שהפיץ' פיט היה חלק מסט הצילומים של בוורלי הילס 90210, זה הרגיש לפעמים כאילו זה הרקע למופע של טאטה. הוא היה אמנם מאחורה בסצנות רבות, אך הוא היה כוח מוביל, בעיקר עבורנו, בלהפנים את המתנה ש-90210 הייתה עבור כולנו. הזכרונות הנעימים ממנו תמיד יהיו בלבי. תנחומיי למשפחתו ולחבריו ולכל מי שהוא היה יקר לו. תנוח בשלום ג'ואי".

ג'ו אי טאטה טייטה. יוטיוב, צילום מסך
ג'ו טאטה בבוורלי הילס/צילום מסך, יוטיוב

טאטה נולד בניו יורק. הוא התחיל לשחק בשנות השבעים ובין השאר שיחק בסדרות רבות. עם זאת, הוא זכה לפרסום עולמי כשגילם את נאט, הבעלים של הפיץ' פיט, בסדרה שכבשה את העולם. טאטה שיחק בסדרה לאורך כל 10 עונותיה. אחרי בוורלי הילס 90210 שיחק טאטה בסדרה אחרת, ושם, לדברי בתו "חלה הידרדרות בבריאותו". בשנת 2018 אובחן טאטה עם אלצהיימר ובתו גייסה כספים ברשת על מנת לסייע בטיפול שלו.

"נאט היה דמות של אב אוהב לתלמידי בוורלי היי", כתבה הבת. "בחיים האמיתיים, אבא שלי ג'ואי היה אבא נפלא, אדיב וישר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully