וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה ב"האח הגדול": שרין, מרינה ואופק הודחו מהבית אחרי 82 ימים

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 23:41

שרין היא המודחת ה-12 מבית "האח הגדול", מרינה היא המודחת ה-13 ואופק הוא המודח ה-14. כולם מהדיירים הוותיקים בעונה הנוכחית

שרין מתפרקת: "אף אחד לא מבין מה אני עוברת"/מתוך "האח הגדול", רשת 13

לאחר 82 ימים, שרין, מרינה ואופק הם המודחים ה-12, ה-13 וה-14 בהתאמה של עונת 2022 של "האח הגדול". שלושתם עזבו את הבית כבר הערב (מוצאי שבת). עשרת הדיירים האחרונה של העונה הם אילנה, בר, דניאל, דרור, טליה, משה, נתנאל, קאזם, ריוואה ושחף.

האחרונה שהודחה מבית "האח הגדול" לפני ההדחה המשולשת היא ליה. לפניה הודחה דיירת ותיקה וחזקה, דינה ערמי שמחי. קודם לכן הודחו דוד ולירן, שני דיירים חדשים. חבריה של דינה לבית האח הגדול, קאזם, שרין וריוואה, מיררו בבכי כשהתקבלה הבשורה על ההדחה הדרמטית.

שרין ומרינה יוצאות מהבית

מרינה עוזבת את בית האח הגדול. רשת 13,
מרינה עוזבת את בית האח הגדול/רשת 13
שרין עוזבת את בית האח הגדול. רשת 13,
שרין עוזבת את בית האח הגדול/רשת 13

לפני כחודש הודחה אחת המתמודדות החזקות ביותר העונה - דיאן שוורץ. אחרי כמה ימים שבמהלכן ירדה למחתרת ולא העניקה ראיונות, שברה דיאן שתיקה והתראיינה למהדורת השבת של חדשות 13. "נעלמתי הביתה, למשפחה. אני חושבת שמגיע לכל אחד רגע לעכל את מה שעברתי, עברנו. לקח לי זמן להבין מה קורה בחוץ. קראתי טוקבקים ביומיים הראשונים והתפעלתי מהגלים שזה עשה", סיפרה.

עוד בוואלה!

רק ידידים? זה מה שדיאן שוורץ אמרה על נתנאל

לכתבה המלאה

"המשפחה והחברים חיבקו אותי, אמרו שגאים בי. דיברו איתי בשפה שלא הבנתי, האסימון נפל ביומיים הראשונים. בלילה הראשון עברתי על תגובות בעמודי אינסטגרם, והייתי בהלם מהעוצמה של הגלים, הקלות בה אנשים מוציאים ארס מהמקלדת. למה אימא שלי צריכה לעבור את זה? לא רצחתי, לא הרבצתי, לא עשיתי כלום כדי שיאחלו לי דברים כאלה.

"היו ימים שאימא שלי פחדה לצאת מהבית. לאחותי ריסקו את המראות באוטו, לחברה שלי ריסקו את השמשה. איימו לשים לי מטען חבלה מתחת לבית, לתפוס אותי בסמטה, לאנוס את אימא שלי. זה הכי קשה לי. קשה לי לישון בלילה, אני מדמיינת שרוצחים את אימא שלי. איפה עובר הגבול בין בריון מקלדת למישהו שמסוגל לעשות משהו? זה מפחיד".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully