וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום חנוך דוחה שוב מופעים: "מצבי משתפר, אך מעדיף לא לקחת סיכונים מיותרים"

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 13:34

אחרי שביטל את הופעתו באמפי בית גוברין שהייתה אמורה להתקיים ב-13 באוגוסט, מבטל חנוך הופעה נוספת שאמורה להתקיים במועדון הבארבי בשישי הקרוב. הוא כתב: "אני במגמת שיפור, אבל בעצת הרופאים ההחלטה היא לא לקחת סיכונים מיותרים בשלב זה"

שלום חנוך בנשף רוק- "משיח"/צילום ניב אהרונסון, עריכה ניר חן

המוזיקאי שלום חנוך ממשיך לבטל הופעות בשל פריצת הדיסק החריפה ממנה הוא סובל: אחרי שביטל את הופעתו באמפי בית גוברין שהייתה אמורה להתקיים ב-13 באוגוסט, מבטל חנוך הופעה נוספת שאמורה להתקיים במועדון הבארבי בשישי הקרוב. בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב חנוך: "קהל יקר, לצערי אצטרך עוד זמן מנוחה בבית ולכן נאלץ לדחות גם את המופע הקרוב בבארבי שעתיד היה להתקיים ב-2.9. אני במגמת שיפור, אבל בעצת הרופאים ההחלטה היא לא לקחת סיכונים מיותרים בשלב זה. נעדכן לגבי מועד המופעים הבאים".

שלום חנוך בהופעת העשור לנשף רוק של אביב גפן, 9 באפריל 2022. ניב אהרונסון
שלום חנוך/ניב אהרונסון

לפני כשבועיים וחצי כאמור הודיע חנוך, שיחגוג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-76, על ביטול הופעותיו בשל "פריצת דיסק המלווה בכאבים שלא מאפשרים תנועה". מאז כאמור ניסה חנוך לקבוע מועדים חדשים להופעות, אך הכאבים לא אפשרו לו לחזור אל הבמה. כעת הוא מודיע כאמור על ביטול מופע נוסף בסוף השבוע.

בחודש אפריל האחרון הודיע שלום חנוך כי הוא דוחה את הופעותיו בעקבות מצב רפואי. מטעם המוזיקאי נמסר אז: "בימים האחרונים שלום חנוך חש שלא בטוב. בעצת רופאיו יעבור בימים הקרובים פרוצדורה רפואית ויידרש למנוחה. על כן ההופעות הקרובות יידחו. עד שיתלוצץ עם רופאיו".

  • עוד באותו נושא:
  • שלום חנוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully