וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומה בקיסריה: קטטה בקהל פרצה בסיום ההופעה של איתי לוי

עודכן לאחרונה: 30.8.2022 / 9:10

סערה פרצה בסוף ההופעה של הזמר, ובהפקת המופע של לוי אמרו כי המאבטחים השתמשו בגז מדמיע כלפי חלק מהצופים: "הם חשו מאויימים". אדם שנכח בקהל סיפר: "היו כמה מוקדי מכות, ריסוס הגז - פדיחה". לוי: "מבטיח לכם שמי שצריך לתת את הדין ייתן אותו"

קיסריה: קטטה בסיום ההופעה של איתי לוי. צילום מסך,
"מבטיח לכם שמי שצריך לתת את הדין ייתן אותו". המהומה במופע/צילום מסך

מהומה בקיסריה: בסיום הופעתו של איתי לוי בקיסריה, פרצה בקהל קטטה, ונטען כי מאבטח ריסס בגז מדמיע את המתקוטטים, מה שהוביל למהומה בקהל. אדם שנכח בקהל סיפר: "היה בלאגן בהופעה. היו מספר מוקדי מכות במקביל. פאדיחה שאחד המאבטחים התיז גז פלפל על מישהו מהקהל שהתנהג בצורה אלימה. האנשים ברחו ואיתי המשיך לשיר".

איתי לוי הגיב למקרה בפוסט באינסטגרם: "כואב לי, כואב לי מאוד עכשיו. אני עובד על המופע הזה שלושה חודשים מסביב לשעון רק כדי שאני ואתם נוכל לעשות שמח כמו שאנחנו יודעים. ואז בא מישהו אחד ומשנה לך הכל, ברגע אחד. אני עוד מנסה להבין מה היה שם, איך ולמה ועוד אין לי תשובות. אבל בדבר אחד אני בטוח - מוזיקה היא לנשמה, באה לעשות שמח ולא ההיפך, כך היה איתנו תמיד וכך ימשיך להיות. מבטיח לכם שמי שצריך לתת את הדין יתן אותו. העניין נמצא בבדיקה מול חברת האבטחה של קיסריה, תהיו בטוחים שאני לא הולך לישון עד שאני מקבל תשובות ושאני יודע שדברים מהסוג הזה לא יקרו יותר. לא אצלי ולא בשום הופעה עד כמה שזה תלוי בי. תודה שבאתם לעשות איתי שמח ושנפגש בע"ה רק בשמחות. אוהב המון".

  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully